[Outlook 2016] recente items bijlage pdf toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153641

Topicstarter
In Outlook 2016 zit een handige functie voor bijlagen waarbij de meest recente items worden getoond waaronder Word-, Excel-, en PowerPoint-bestanden.
Nu wil ik daar de extensie pdf aan toevoegen.
Vraag is: hoe doe ik dat?

Helaas kan ik op Google geen concreet antwoord hierop vinden, of ik gebruik de onjuiste zoektermen :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:23
Dit is gelinkt aan de MRU die Windows zelf gebruikt, dus zoek het even in die richting. Dat moet helpen.

Wel bijzonder dat je PDF toe wilt voegen, want bij alle Office 2016 installaties die ik hier heb zit die extensie er standaard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook mijn zoekopdrachten naar 'windows 7 mru' met 'add pdf extension' en dergelijke leveren helaas niets concreets op.

Inderdaad vreemd dat ie dat niet automatisch heeft dan. Ik wist niet dat dat 'standaard' was.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 153641 op 20-10-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26
Ik krijg gewoon .PDF bestanden te zien in de lijst. 1 voorwaarde is alleen dat de PDF geopend is door erop te dubbelklikken en niet via Adobe Reader > File > Open.

Hier vind je meer info hoe deze lijst is samengesteld en de locatie van de bestanden.
https://www.msoutlook.inf...-recent-items-attach-file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zowel Adobe Reader als Adobe Acrobat geïnstalleerd staan. Reader de-installeerd, biedt geen oplossing hiervoor.

Is het niet ergens mogelijk (register o.i.d.) om extensies toe te voegen ?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 153641 op 20-10-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is me nog niet gelukt... Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb net als hierboven geschetst gewoon zonder aanpassingen pdf bestanden hierbij.

Als je een pdf opent hoe open je die? Ikzelf heb alleen de reader versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De pdf-bestanden worden op verschillende manieren geopend: door er op te dubbelklikken en vanuit Adobe Acrobat of Reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:21
Ik kamp ook met dit probleem en kan geen oplossing vinden op internet , die ook werkt. Is het jou nog gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tiguan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:19:
Ik kamp ook met dit probleem en kan geen oplossing vinden op internet , die ook werkt. Is het jou nog gelukt?
Helaas niet, wanneer je een oplossing gevonden hebt hoor ik het graag.

Het werkt wel wanneer je een email ontvangen hebt met pdf-document, deze opslaat vanuit Outlook en vervolgens komt hetzelfde document wel onder de snelkoppeling te staan om als bijlage toe te kunnen voegen.
Pagina: 1