Niet alle Pricewatch linkjes krijgen prefix

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet niet of dit een bug of een feature is, ik gok op feature, vandaar even hier. Ik heb ook geprobeerd te zoeken of het al eens gemeld was, maar kon dat zo niet vinden. Ik zocht dan op 'pricewatch' en 'pricewatch prefix', bij gebrek aan betere zoektermen. ;)

Ik vind het eigenlijk best vreemd dat zowel op het forum als op de FP niet alle Pricewatch linkjes worden omgezet naar een mooie 'pricewatch: <iets>' met daar onder de link.

Zie bijvoorbeeld https://tweakers.net/prod...wireless-controller-(v1)/

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2016 09:33 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We zetten inderdaad alleen linkjes om van specifieke uitvoeringen. Daar wordt doorgaans ook het meest naar gelinkt. Het is niet onze bedoeling om *alle* interne links te 'prettifyen', maar an sich kunnen deze links wel toegevoegd worden.

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was er laatst niet al een topic om wat meer te prettifyen? * Raven gaat even zoeken.

edit: [Forum] Standaard links parsen

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 20-10-2016 10:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb nu producten, series, categorieën en merken toegevoegd. Morgen online :Y)

Intentionally left blank