2e hands speakers voor bij platenspeler

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoGoose
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-11-2024
Beste Tweakers,

Ik heb een paar vraagjes over 2e hands speakers voor aan mijn platenspeler:

Ik ben zelf een erg grote voorstander van B&W speakers dus ik zou graag B&W speakers kopen, maar als er een ander merk beter is zou ik die ook kunnen overwegen. Mijn budget is 100 euro en het moeten bookshelf speakers zijn.

Ik heb ooit zelf de DM5's gehad van B&W en zou dus minimaal zulke goede speakers weer willen hebben.

Ik heb een beetje zitten kijken op verschillende 2e hands sites en de speakers die binnen mijn budget zitten op dit moment zijn de DM4 en de DM601, is de geluidskwaliteit bij deze speakers een beetje goed?
En zou ik deze speakers überhaupt kunnen aansluiten op mijn platenspeler aangezien die maar 30 watt is?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
timojansen schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:12:
Ik ben zelf een erg grote voorstander van B&W speakers dus ik zou graag B&W speakers kopen, maar als er een ander merk beter is zou ik die ook kunnen overwegen.
Wat bedoel je met "beter"? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaveofthewave
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 12:15
Over het algemeen kan je geen speakers op een platenspeler aansluiten, maar heb je daarvoor een versterker nodig. Een versterker van 30w is prima voor een paar boekenplank speakertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
heeft jouw platenspeler een eigen voorversterker en de mogelijkheid om er direct boxen op aan te sluiten? zo ja: simpele "bang for buck" Bookshelf boxen van goede kwaliteit: Q Acoustics 3020.

deze zitten met nieuwprijs op de ~140 euro (schommelt tussen de 120 en 150), deze zul je (indien aangeboden) altijd voor onder de 100 euro 2e hands moeten kunnen vinden.
Misschien is je budget net op te rekken met een paar tientjes en kan je ze nieuw halen.

ongevraagd advies: blind staren op een merknaam is (bij bijna alle aankopen) meestal niet de manier om het beste product in huis te krijgen.