zoals de titel al zegt
alleen werkt de camera wel en de microfoon ook maar alleen niet als ik via firefox wil videobellen op facebook
gister zat de webcam te kutten en bleef het lampje branden nadat het gesprek was afgebroken, dus ik bij windows setting kijken en alles uit en aan gezet, hielp niet
windows moest toch update hebben dus deed ik maar update en opnieuw opstarten en nu werkt de camera app wel maar zegt firefox dat ik geen webcam heb
dat alles in 30 minuten, kan niks anders bedenken dan dat die update er iets te maken heeft
heb net de drivers geupdated, nog niks
iemand tips of een oplossing?
betreft een lenovo laptop trouwens
en mocht het in het verkeerde forum staan, schop hem rustig naar de goeie, mods
-edit-
betreft de microfoon na nader onderzoek, setup wizard is ook opeens verdwenen
alleen werkt de camera wel en de microfoon ook maar alleen niet als ik via firefox wil videobellen op facebook
gister zat de webcam te kutten en bleef het lampje branden nadat het gesprek was afgebroken, dus ik bij windows setting kijken en alles uit en aan gezet, hielp niet
windows moest toch update hebben dus deed ik maar update en opnieuw opstarten en nu werkt de camera app wel maar zegt firefox dat ik geen webcam heb
dat alles in 30 minuten, kan niks anders bedenken dan dat die update er iets te maken heeft
heb net de drivers geupdated, nog niks
iemand tips of een oplossing?
betreft een lenovo laptop trouwens
en mocht het in het verkeerde forum staan, schop hem rustig naar de goeie, mods
-edit-
betreft de microfoon na nader onderzoek, setup wizard is ook opeens verdwenen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 00:10 . Reden: staat in de edit ]