Hallo allemaal, ik ben van plan om een nieuwe PC te bouwen. ik heb zelf al wat componenten bij elkaar gezocht. kunnen jullie mij adviseren of deze 'build' goed in elkaar zit? Of dat ik eventueel nog het één en ander moet aanpassen. Heb zelf weinig ervaring in het bouwen van een PC maar heb al het één en ander opgedaan via internet. Bij voorbaat dank.
Ik zoek een?
Nieuwe game pc
Wat is je budget?
Rond de €600/€700 (videokaart en scherm heb ikal.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, speel nu veel CS:GO maar ben van plan om met de nieuwe pc wat grafisch zwaardere spellen te spelen.
Op dit moment heb ik de volgende componenten geselecteerd:
Voeding - Sharkoon WPM500
Kast - NZXT Source 530
SSD - Samsung 850 EVO
Moederbord - MSI Z170A TOMAHAWK
Processor - Intel Core i3- 6100
RAM - Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3000C15B
Ik zit nu met deze componenten rond de €580. Ik heb op Vraag en Aanbod een betere computer voorbij zien komen: https://tweakers.net/aanb...65gb-samsung-850-pro.html.
Raden jullie mij aan om deze te halen voor €650 of zit ik goed met mijn huidige samenstelling?
Ik zoek een?
Nieuwe game pc
Wat is je budget?
Rond de €600/€700 (videokaart en scherm heb ikal.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, speel nu veel CS:GO maar ben van plan om met de nieuwe pc wat grafisch zwaardere spellen te spelen.
Op dit moment heb ik de volgende componenten geselecteerd:
Voeding - Sharkoon WPM500
Kast - NZXT Source 530
SSD - Samsung 850 EVO
Moederbord - MSI Z170A TOMAHAWK
Processor - Intel Core i3- 6100
RAM - Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3000C15B
Ik zit nu met deze componenten rond de €580. Ik heb op Vraag en Aanbod een betere computer voorbij zien komen: https://tweakers.net/aanb...65gb-samsung-850-pro.html.
Raden jullie mij aan om deze te halen voor €650 of zit ik goed met mijn huidige samenstelling?
[ Voor 13% gewijzigd door BAXX op 19-10-2016 21:42 ]