sb live loopt vast op cuv4x??

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
Ik heb een soundblaster live, en windows98 maar als ik de driver cd heb geinstalleerd dan geeft windows telkens een error met emu10k1 erin, dus de proc. van de geluidskaart, weet iemand of hier een patch voor is?
tnkx

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

Beaves

Usque ad Finem

Ik had hetzelfde probleem met m'n P3B-F, ik heb de drivers van november vorig jaar gedownload en toen was het probleem weg, ik kan die wel e-mailen naar je als je wilt?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Ik heb die Live ook maar vervangen voor me oude AWE64 want ik krijg de boel niet aan de praat met die Live derin, en met die AWE64 draait alles perfect. Ik heb de nieuwste Liveware (drivers) geprobeerd en die live in een ander pci slot gehangen, vanalles geprobeerd en gedaan maar het lijkt echt onmogelijk, alles loopt continue direct in windows vast. geen beginnen aan. Conclusie: het is een vette pain in the ass die SB Live. Leuk kaartje als hij het doet, maar hij is wel errug selectief enzo! Vooral met FCPGA Celeronnetjes zo lijkt het! Nadat ik me PPGA celeron had vervangen voor deze FCPGA kreeg ik nix meer aan de praat, ik heb 2 dagen na uren klooien en alles proberen gedacht dat die CPU of convertorkaartje kaduuk was maar nee hoor bleek dus die klote Live te zijn!

Verwijderd

Beavers zegt 't al. Het ligt aan de Versie Liveware 3 die jij hebt, deze heeft een BUG (MMX) met 600Mhz Coppermine en hoger!!! Gewoon de nieuwste van hun site downen, en pronto! Dit had ik ook op een CUSL2. Probleem was verholpen.

http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/003248.html ;-)

Suc6

Verwijderd

Heyyyyy kijk aan dat zijn de betere posts! Bedankt Cronik!! Ga het meteen proberen! Als het nou nog niet lukt?!?!
Ik heb die nieuwste drivers al es geinstalleerd en dat ging nog allemaal fout, zelfs tijdens de installatie als hij bezig was met filetjes kopieren pats meteen blauw scherm of pc hangen, maar ik zal dat geklooi met het register es proberen ook!
nogmaals bedankt!

Verwijderd

werkt 't ?

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
Ja hoor!!!, gewoon de nieuwste driver eroverheen , en alles werkt zonder foutmeldingen!
tnkx!
Pagina: 1