Tja..
Ik heb geen oplossing,nee sterker ik heb bijna hetzelfde probleem..

(en een heel lang verhaal)
Dus zal ik er maar geen heel nieuw topic voor maken.
Ik heb het ook met 3DMark 2000,en het gaat als volgt:
Gewoon de benchmarks draaien gaat prima,geen probleem zelfs al heb ik de boel overgeklokt.
Dus dacht ik dat de boel 100% in orde was.
Maar onder de noemer "stressen", en het was eigenlijk de bedoeling dat de computer werd gestressed,(maar ik nu dus ook) heb ik die benchmark eens op continu gezet (loopen).
Dit gaat zo,n 4 tot 5 rondjes goed, en dan klapt de boel er dus ook uit,en zit ik weer op het bureaublad óf ik krijg een foutmelding dat 'ie een of ander corrupt jpeg-bestand niet kan openen.
Ik van alles geprobeerd, alles (orgineel) teruggeklokt,zowel cpu,het geheugen en de video-kaart.
Verschillende Via 4.xx drivers, bijna alle Detonators die er maar zijn.(zijn er best veel overigens..)
Alle instellingen aangpast volgens de Gforce-Faq, ook in het bios.
DirectX-7 en 8 enz....
In een helder ogenblik wist ik mij te herinneren dat ik nog zo'n SIS-6326 Agp kaartje had liggen.
Die heb ik er ten einde raad maar eens ingezet,dan wist ik tenminste zeker óf het nu eigenlijk wel aan de video-kaart lag.
Nu..dit ding loopt als een tiet...

Daar zakt mijn broek van af...(alleen de benchmark-scores wil je niet weten whoeha..!)
Hij blijft nu stabiel doorlopen zonder bovenstaande problemen.
Zou er toch iets niet in orde zijn met mijn Herculesje....
En tot slot mijn specjes erbij voor de volledigheid.
Duron 800@1000.
256MB.
Abit KT7. YH-bios
400W. voeding(!)
Hercules GF2-MX 32MB DDV Retail 5.5ns.
IBM 45GB hd.
Extra in(onder) en out-take(boven) fan
Win98 SE
Via 4.32.
Detonator 10.80.(op dit moment)
DirectX 7.0 (8 erop gehad i.v.b.m. 3DMark2001 maar er weer af..)

enz.... laatst binnengekomen live-verslag:
Nu klapt net op het laatste moment dat ik deze reply wil versturen die 3Dmark er ook met deze SIS-kaart eruit.
Alleen heeft dat ding het nu dus wel ruim 3 uur volgehouden.
Zijn er overigens mensen/tweakers die 3Dmark wel een hele dag continu kunnen laten draaien zonder crashes?
Of moet je hier niet te veel waarde aan hechten door misschien wel een fout het programma zelf.
(iemand nog een tip van hoe je Q3-demo kunt laten loopen,kijken hoe dat gaat.)
Een heel klein beetje moedeloos ben ik nu overigens wel...
p.s. is er een prijs voor langste reply..?
Grtz!