iPhone achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al diverse apps geprobeerd (weet niet meer welke) maar ik krijg niet het resultaat zoals op bijgevoegde foto. Iemand enig idee?
Ik wil graag ook een achtergrond zoals onderstaande foto. Foto met witte achtergrond. Ik krijg niet de foto op maat en de achtergrond krijgt een grijze tint of hij zoomt in en kan dan niet uitzoomen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bMDwBXp.png

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
De achtergrond van deze iPhone is 1 foto die bestaat zowel uit de witte balken onder en boven als de foto zelf. Dit kun je zelf maken in elk fotobewerkingsprogramma

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke zoal? Ik heb een MacBook en ik weet niet welk programma. Ik weet ook niet wat de goede resolutie is voor een achtergrond op de 6s. (Ik heb het 1x met paint op mijn moeder's pc voor elkaar gekregen maar dan maakt mijn iPhone 6s van de witte balken een grijzige tint...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
probeer eens https://www.gimp.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Voor de goede resolutie maak je gewoon een schermafdruk met je iPhone en leest de eigenschappen van deze afbeelding uit met de "Foto's" app op je MacBook of met wat XippIX adviseert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

BellySM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:21:
Voor de goede resolutie maak je gewoon een schermafdruk met je iPhone en leest de eigenschappen van deze afbeelding uit met de "Foto's" app op je MacBook of met wat XippIX adviseert.
Niet helemaal, als je de beweging erin wilt hebben moet hij groter zijn.

Google brengt je hier: http://dekoapp.com/parallax/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
De klok in het toegangscherm heeft toch standaard witte cijfers? Hoe kunnen ze in het getoonde voorbeeld donker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
coenox schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:36:
De klok in het toegangscherm heeft toch standaard witte cijfers? Hoe kunnen ze in het getoonde voorbeeld donker zijn?
Omdat een iPhone snapt dat als je een witte achtergrond hebt dat je dan de witte cijfers niet ziet en hij dus de tekens zwart maakt.

Net even getest met een hele witte achtergrond, cijfers worden netjes zwart.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
SpoekGTi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Omdat een iPhone snapt dat als je een witte achtergrond hebt dat je dan de witte cijfers niet ziet en hij dus de tekens zwart maakt.

Net even getest met een hele witte achtergrond, cijfers worden netjes zwart.
Ah, dank. Ben naar aanleiding van topic start ook even aan het prutsen. Sinds kort weer een iPhone (iPhone 4 was mijn laatste). Paint maakt de achtergrond inderdaad nogal grijzig, waardoor de cijfers van de klok ook wit blijven. Zal eens met een echt witte achtergrond aan de slag gaan.
Pagina: 1