Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik wil met mijn nieuwe systeem eigenlijk alleen maar Mount and Blade: Bannerlord fatsoenlijk spelen!
EN natuurlijk een klein beetje vooruit in de toekomst van het pc gamen.
De pc die ik nu heb heeft al moeite met het oude deel van Mount and Blade.
Voor degene die het spel niet kent, het is een soort van total war maar dan stuur je troepen aan vanaf de grond. In het spel zijn tot ongeveer 500 manschappen aanwezig die los van elkaar bewegen dus er word wel wat gevraagd van je systeem.

Wat mag het systeem gaan kosten?

De pc mag tot 1000€ kosten, en mocht het iets er over heen gaan voor iets wat toch net iets beter is doe ik daar niet moeilijk om.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Ik wil eigenlijk niks mee nemen van mijn oude pc, een nieuw beeldscherm komt er nog wel maar dat word een losse vraag.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik denk dat ik een sterke videokaart nodig heb en een flink aantal werkgeheugen als ik inschat hoe het spel gaat worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Het merk is wat mij betreft niet het belangrijkst, wel ben ik iemand die waarde hecht aan stabiele merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Mijn enigste wens is lekker weg kunnen dromen in Mount and Blade en niet heet worden van haperingen of vastlopers!

Ga je overklokken?

Ik ben hier niet in thuis, mischien iets voor later.

Wat verwacht je van ons?[i]

Ik hoop dat ik wat kan leren wat goede antwoorden en over kan gaan op aanschaffen nieuwe pc! _/-\o_

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 10:26
De specs voor het betreffende spel waar OP het over heeft zijn nog niet helemaal uit, maar de graphics waren niet erg veel beter dan originele, vooral de scale is omhoog geschoten van max 100 naar max 250 mannetjes.

Kijk even in de BBG naar een mid-range pc, deze zou het spel 60 fps op max vast wel kunnen draaien. Je zal zeker wel onder budget blijven. Stel een eigen lijstje samen zodat we opmerkingen kunnen geven

[ Voor 9% gewijzigd door plakpot op 19-10-2016 15:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
plakpot schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:33:
De specs voor het betreffende spel waar OP het over heeft zijn nog niet helemaal uit, maar de graphics waren niet erg veel beter dan originele, vooral de scale is omhoog geschoten van max 100 naar max 250 mannetjes.

Kijk even in de BBG naar een mid-range pc, deze zou het spel 60 fps op max vast wel kunnen draaien. Je zal zeker wel onder budget blijven. Stel een eigen lijstje samen zodat we opmerkingen kunnen geven
Ik wil ook verder kunnen in de toekomst met deze pc plus het zou lekker zijn om deze game op volle specs te draaien.

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11 02:05
wat heb je zelf al gevonden? dat lijkt mij handig te zijn dan kunnen we je beter help etc

Verwijderd

Topicstarter
Rockster34 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:48:
wat heb je zelf al gevonden? dat lijkt mij handig te zijn dan kunnen we je beter help etc
Ik wil in ieder geval een i5 of i7, sterke videokaart liefst een vrij nieuwe, 8GB RAM of evt wat meer..Kortom een sterke pc. Ik heb al wat rond gekeken bij winkels maar wil eerst van ervaring op doen omdat ik al vaker iets gekocht heb op pc gebied wat het net niet was.

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11 02:05
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:33:
[...]

Ik wil in ieder geval een i5 of i7, sterke videokaart liefst een vrij nieuwe, 8GB RAM of evt wat meer..Kortom een sterke pc. Ik heb al wat rond gekeken bij winkels maar wil eerst van ervaring op doen omdat ik al vaker iets gekocht heb op pc gebied wat het net niet was.
Dat begrijp ik maar stel even een wenslijstje niet definitie dus op zodat er beter geholpen kan worden van uit dit forum :P

Verwijderd

Topicstarter
Rockster34 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Dat begrijp ik maar stel even een wenslijstje niet definitie dus op zodat er beter geholpen kan worden van uit dit forum :P
Haha het is allemaal wat.. Ik heb bijvoorbeeld hier op tweakers gezocht. Het probleem is alles lijkt zo vreselijk veel op elkaar.

pricewatch: Medion Akoya PC P5329 I (+NL toestenbord)

Als ik zoek vind ik bijvoorbeeld deze heel geschikt.. Maar ik heb dan geen verstand van of het prijs technisch het wel waard is of dat je hetzelfde kan vinden voor minder.

Ik denk dat vooral de videokaart en de processor uit deze pc vrij nieuw zijn en er voorlopig wel tegen aan kunnen.
Maar dingen zoals kloksnelheid of wat voor type geheugen dat gaat mij te ver. :+

Verwijderd

Rockster34 doelt meer een lijstje van een custom systeem zoals in Is deze build future proof? 1080P 60 HZ

• HarmdeZwaan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 09:30
https://www.reddit.com/r/...lord_system_requirements/
Hier moet je al een redelijk eindje mee komen denk ik zo.

I came, i saw, i conquered. ~ Julius Caesar

Pagina: 1