Mijn laptop begint het te begeven en ik heb al heel veel online en in winkels rondgekeken, maar nog steeds niet gevonden wat ik wil.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik vnl office 365 toepassingen en werk met online software.
Allemaal heel lichte toepassingen, maar helaas voor mij speel ik ook graag Sims 4, waardoor mijn wens voor een goede grafische kaart zwaarwegend is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Met mijn selecties kom ik elke keer uit bij HP Pavilion en Lenovo Ideapad.
Als ik reviews lees hier zijn die alleen niet overwegend positief en dat houdt me tegen.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik heb onderneming in financiële dienstverlening dus voor mij is een numeriek een harde eis. Dan zit je dus vast aan bepaalde laptops en vallen de dunnere laptops af. Juist die dunnere en lichte laptops hebben mijn voorkeur.
Ik sleep mijn laptop mee naar klanten en naar locaties waar ik college geef. Vandaar mijn wens voor een lichte laptop. Qua uiterlijk vind ik de HP Spectre en Lenovo Yoga mooi, maar helaas hebben die geen numeriek.
Ik sla nog steeds veel foto's op op mijn laptop dus geheugen is ook belangrijk.
Ik hou van snelheid en moderne technologie. Dus SSD moet er wel inzitten.
En het scherm wil ik het liefste mat. Dan kan ik het makkelijkste overal gaan zitten.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer euro 900-1500.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
In verhaal hierboven al beschreven, maar licht, dun en 15" (incl numeriek) hebben mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik sta door mijn hele zoektocht redelijk open voor elke betrouwbare laptop.
Voorheen altijd Acer gehad, maar merk dat die snel warm worden.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in mijn voor mijn gevoel inmiddels hopeloze zoektocht.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik vnl office 365 toepassingen en werk met online software.
Allemaal heel lichte toepassingen, maar helaas voor mij speel ik ook graag Sims 4, waardoor mijn wens voor een goede grafische kaart zwaarwegend is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Met mijn selecties kom ik elke keer uit bij HP Pavilion en Lenovo Ideapad.
Als ik reviews lees hier zijn die alleen niet overwegend positief en dat houdt me tegen.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik heb onderneming in financiële dienstverlening dus voor mij is een numeriek een harde eis. Dan zit je dus vast aan bepaalde laptops en vallen de dunnere laptops af. Juist die dunnere en lichte laptops hebben mijn voorkeur.
Ik sleep mijn laptop mee naar klanten en naar locaties waar ik college geef. Vandaar mijn wens voor een lichte laptop. Qua uiterlijk vind ik de HP Spectre en Lenovo Yoga mooi, maar helaas hebben die geen numeriek.
Ik sla nog steeds veel foto's op op mijn laptop dus geheugen is ook belangrijk.
Ik hou van snelheid en moderne technologie. Dus SSD moet er wel inzitten.
En het scherm wil ik het liefste mat. Dan kan ik het makkelijkste overal gaan zitten.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer euro 900-1500.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
In verhaal hierboven al beschreven, maar licht, dun en 15" (incl numeriek) hebben mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik sta door mijn hele zoektocht redelijk open voor elke betrouwbare laptop.
Voorheen altijd Acer gehad, maar merk dat die snel warm worden.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in mijn voor mijn gevoel inmiddels hopeloze zoektocht.