Heilige Hindoe's in India...

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Heilige mannen in India

Wat vinden jullie hiervan? Ik moest dus echt bijna over mijn nek!

Religie Smeligie maar dit is echt raar!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Whaletyr
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

Wat een hoop onzin

Ik ben best vaak in india en varanasi geweest. De Sadhu's zijn niet altijd stoned in tegendeel de heilige mannen zijn over het algemeen zeer vroom en echt heilig, alsof ze door je ziel kunnen kijken.

Degene die dit artikel heeft geschreven heeft in zijn geheel geen idee waar hij het over heeft. |:(

Shiva is de oppergod is niet de vernietiger
misschien dat hij ghier Kali durga bedoelt maar dat is de moeder schepper en de vernietiger..

Misschien dat deze geruchten in de wereld komen omdat veel heilige mannen bij lijken zitten om geld bij elkaar te bedelen om genoeg hout te kunnen kopen voor een lijk verbranding.

Daar de lijkverbrandingen inderdaad aan de oever plaatsvinden is de geur in varanasi erg on aangenaam, en loopt er veel ongedierte, maar de stad is heilig, en zij die hier sterven stijgen in karma :)

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

• Yuri
Ja ik heb er geen verstand van! Ik vraag jullie opinie hierover want ik vond het nogal erg vreemd!

Maar die gast op die foto zit dus echt ergens op te kauwen he! Het zie er erg onsmakelijk uit! Ik weet niet wat het is maar in dat stukje stond dat het een ruggemerg was

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Hmm, heel apart dit. :+

Raar idee, zoveel mogelijk taboe's doorbreken. Ik vraag me echt af of deze praktijken wel onder het Hindoeïsme vallen :? . Liepen ze niet toevallig gewoon 1 of andere verknipte idioot tegen het lijf?

Nah ja, van mij mag-ie best wat restjes uit de rivier vissen hoor. Moet-ie alleen niet klagen als hij vervolgens strontziek wordt.

• Whaletyr

Whaletyr

Spliff

Ik weet niet wat hij vasthoud, maar ik betwijvel echt of het ruggemerg is, is dat niet zacht enzo...

Wat ik wel heel vreselijk vond is dat kinderlijkjes gewoon in de ganges worden geworpen, hoewel dat voor ons onvoorstelbaar is heeft het wel iets heel moois.

Varanasi is de stad waar veel mensen heen komen om te sterven, dat geeft een rare sfeer heel sereen ook.

vooral s'avonds als iedereen bladeren met kaarsen en kleuren op de ganges laten drijven.

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Shiva is de oppergod is niet de vernietiger
misschien dat hij ghier Kali durga bedoelt
Waarschijnlijk was hij in de war met Vishnu.

• Whaletyr

Whaletyr

Spliff

de Aghories zijn trouwens geen sekte, maar een benaming voor uitschot wat zich te goed doet aan drank en ganja.

erger dan paria's

• Yuri
Ook mochten er foto`s worden gemaakt van de Sadhu terwijl hij een menselijke ruggengraat opeet
Sorry ruggemerg is erg zacht ja maar graat is wat anders..

• Yuri
Op vrijdag 29 juni 2001 10:05 schreef Whaletyr het volgende:
de Aghories zijn trouwens geen sekte, maar een benaming voor uitschot wat zich te goed doet aan drank en ganja.

erger dan paria's
Leg uit..... :?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Zie de policy, daarin staat de je startpost goed onderbouwd moet zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.