ASUS SABERTOOTH Z170 MARK 1 waar kopen

Pagina: 1
Acties:

• controll24509
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-07-2023
Hallo allemaal,
Ik wil graag een de ASUS SABERTOOTH Z170 MARK 1 aanschaffen. Zelf ben ik groot fan coolblue vanwege de fenomenale service en snelheid. Maar helaas heeft coolblue dit bordje niet.

In de pricewatch staat natuurlijk een prachtige lijst met plaatsten waar ik dit bord kan bestellen. Ik zoek een een leverancier die binnen 24 uur kan leveren.

Nu komt het dilemma. Ik weet helaas uit ervaring dat vooral met onderdelen die wat duurder zijn en de voorraden laag zijn regelmatig problemen voorkomen (ik heb vaak defecte ram gekregen, grafische kaarten met verkoolde connectors, defecte mobo's etc). En ook het weer terug plaatsen van retour gestuurde onderdelen zonder te testen is ook schering en inslag.

Ik heb de lijst leveranciers bekeken en gekeken wie dit bord in 24 uur kan leveren, maar bij geen krijg ik een warm gevoel:

1. Paradigit
kan in 24 uur leveren
Via een omweg kan je de voorraad zien als je zegt dat je de bestelling wilt ophalen in de winkel
U kunt het ophalen in die winkel, voorraad 1, let op dit kan een demo model zijn. Schimmig :F
2. Alternate
kan in 24 uur leveren
Slechte ervaringen mee, werken met veel externe leveranciers, en leggen vaak de verantwoording bij hun leverancier
3. MyCom.
Kaart is bij geen enkele winkel op voorraad. Maar kan wel binnen 24 uur geleverd worden. Waar komt deze vandaan? Hebben ze een centraal magazijn?

Lang verhaal kort & vraag
Ik heb veel slechte ervaringen bij diverse van deze (en meer) leveranciers. Maar ik wil natuurlijk graag dit bord hebben.

Waar zouden jullie deze aanschaffen? Niet gelimiteerd op bovenstaande leveranciers!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Paradigit, Op werkdagen voor 23.30 uur besteld, morgen in huis!
Bol.com, Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis!

Ik zie het probleem niet.

Verwijderd

Bij Alternate zal je als particulier de grootste kans hebben dat je een goed product in dichte doos krijgt.

Paradigit, Norrod, Komplett en Computerland tappen uit hetzelfde magazijn en mogelijk dat Mycom het daar ook vandaan haalt dus kans op een demo model.

Heb je de mogelijkheid om zakelijk te bestellen dan is Aces Direct/zakelijk de aangewezen winkel.

• controll24509
dat probleem heb ik in TS beschreven
govie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:26:
Paradigit, Op werkdagen voor 23.30 uur besteld, morgen in huis!
Bol.com, Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis!

Ik zie het probleem niet.

• controll24509
Bedankt voor je reactie,

Weet je uit welk magazijn alternate tapt ?
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:30:
Bij Alternate zal je als particulier de grootste kans hebben dat je een goed product in dichte doos krijgt.

Paradigit, Norrod, Komplett en Computerland tappen uit hetzelfde magazijn en mogelijk dat Mycom het daar ook vandaan haalt dus kans op een demo model.

Heb je de mogelijkheid om zakelijk te bestellen dan is Aces Direct/zakelijk de aangewezen winkel.

Verwijderd

Die hebben een heel groot eigen magazijn in Barendrecht. Wat ze niet hebben wordt bij de leverancier besteld. Er wordt groot ingekocht want ze hebben ook vestigingen in Belgie (Aartselaar) en Duitsland (Linden).
Pagina: 1