Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/4uS8XCMFMMhLotD11S3U7mjki-Mcp_ExdDkruXB4pOggI7xsZDivY_WUmaLwPBmajGTM=w300

Er zijn best veel apps die claimen ervoor te zorgen dat je toestel langer meegaat

Bekende apps hiervoor zijn Google Play: Greenify, Google Play: Amplify Battery Extender -Root, Google Play: [root] Naptime, Google Play: ForceDoze, etc.

Welke gebruiken jullie en ook waarom? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met een of een combinatie van deze apps en of het uiteraard ook echt werkt.

Graag ook vermelden welk toestel je gebruikt en de Android versie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Oh, dit is eventueel wel een handig topic.

Ik heb greenify en amplify op mijn telefoons gebruikt (lg g2 en oneplus 2). Op dit moment gebruik ik het even niet. Ben weer terug op mijn lg g2 (oneplus is stuk :( ) en met de nieuwste android is het standby gebruik stukken beter, dus misschien de noodzaak iets minder? Dit gaat denk ik met name op voor amplify, voor zover ik doze begrijp

Merk wel dat mijn percentage achteruit holt als ik het scherm aan heb enzo. Dus misschien toch maar weer greenify installeren.

Gebruikte het overigens wel in combinatie met Xposed