Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben van plan een GSM modem aan mijn server aan te sluiten om periodiek (max 20 keer per maand) een sms te sturen naar mijn telefoon met statusinformatie.

Nu is het uitzoeken van een GSM modem niet het probleem, maar wel het uitzoeken van een abbonement. Ik zoek een abbonement waarbij ik bijvoorbeeld alleen op basis van de gestuurde smsjes hoef te betalen (+ eenmalig de aansluitkosten). Ik heb al geprobeerd meerdere providers te benaderen, maar deze konden mij niet veel verder helpen behalve dat ze aanboden een standaard sim only abbonement af te sluiten. Maar hierbij zit ook een belbundel of internetbundel, wat ik dus niet ga gebruiken.

Zijn er Tweakers die ervaring hebben met dit soort abonnementen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik weet niet of ze 't nog aanbieden maar ik heb voor een soortgelijk doel ooit bij vodafone een abonnement afgesloten waar niks aan bundel bij zat, voor iets van 6 euro per maand.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Is prepaid met automatisch opwaarderen geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Je kunt een Youfone of Ben abonnement nemen voor €5 per maand, dan heb je 100 SMS inbegrepen. Dit zal niet veel duurder zijn dan 20 losse sms berichten (20 x ~20 cent = ~4 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 14:26

Eris

-

Voor 20 SMS berichtjes zou ik gewoon gebruik maken van "beschikbare" api als messagebird. 13 cent per bericht bij inkopen van 100 berichten in 1 keer.