De 'online datum' kijkt alleen naar wanneer je voor het laatst op het forum aanwezig was....
Intentionally left blank
Maar als je een reactie plaatst. Dan ben je toch online op het forum?crisp schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:33:
De 'online datum' kijkt alleen naar wanneer je voor het laatst op het forum aanwezig was....
Nee, DM's vallen daar buiten wat betreft het bijwerken van de online tijd (omdat dat ook effect heeft op je sessie reset).rens-br schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
Maar als je een reactie plaatst. Dan ben je toch online op het forum?
Intentionally left blank
Ik weet dat DM's erbuiten vallen.crisp schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Nee, DM's vallen daar buiten wat betreft het bijwerken van de online tijd (omdat dat ook effect heeft op je sessie reset).
Ik dacht dat de screenshot een reactie was op het forum, maar het blijkt een reactie te zijn in de DM. Never mind.
Ah ok. Das wel wat verwarrend met DM's moet ik zeggen.crisp schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:33:
Misschien wat vaag omschreven van mijn kant, maar het screenshot is van een DM conversatie idd.rens-br schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
Maar als je een reactie plaatst. Dan ben je toch online op het forum?
Ik begrijp vanuit Crisp's antwoord dat dit niet makkelijk aan te passen is omdat het ook in de sessie tijd wat gevolgen heeft?
Klopt. Feitelijk moeten die 2 functies losgetrokken worden van elkaar en ook site-wide worden, maar dat is inderdaad niet triviaal en kent ook nog wat technische obstakels...MuddyMagical schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Ik begrijp vanuit Crisp's antwoord dat dit niet makkelijk aan te passen is omdat het ook in de sessie tijd wat gevolgen heeft?
Intentionally left blank
Pagina: 1