Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SFP stofkap / dust cover / dust cap / dust protection

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wie van jullie heeft al eens SFP stofkapjes besteld om niet-gebruikte SFP connectoren te beschermen tegen stof?
Met diverse zoektermen (zie Titel) kom ik alleen maar uit bij buitenlandse groothandels. Ik moet er dan gelijk 50 of 100 afnemen, wel gratis bezorgd, dat wel... Of ik kan er 4 bestellen (heb er vier nodig), maar dan zijn de verzendkosten weer niet in verhouding.
Wellicht dat één van jullie een adresje weet? Ik hoor het graag.

Beste antwoord (via GEi op 19-10-2016 10:16)

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
GEi schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:32:
Wie van jullie heeft al eens SFP stofkapjes besteld om niet-gebruikte SFP connectoren te beschermen tegen stof?
Met diverse zoektermen (zie Titel) kom ik alleen maar uit bij buitenlandse groothandels. Ik moet er dan gelijk 50 of 100 afnemen, wel gratis bezorgd, dat wel... Of ik kan er 4 bestellen (heb er vier nodig), maar dan zijn de verzendkosten weer niet in verhouding.
Simpele search op Aliexpress

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
GEi schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:32:
Simpele search op Aliexpress

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Bedankt voor je snelle reactie. Had niet aan Aliexpress gedacht; kwam ook niet bij Google naar voren. Heb er inmiddels 4 besteld.

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

GEi schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:15:
Bedankt voor je snelle reactie. Had niet aan Aliexpress gedacht; kwam ook niet bij Google naar voren. Heb er inmiddels 4 besteld.
Balen kerel, als je nu even had gewacht hadden er waarschijnlijk meerdere tweakers gereageerd met een "we hebben ze hier zo liggen".

Mocht het nodig zijn, contact me dan even. Die kapjes gooien wij weg bij de vleet.