itunes app link met actuele prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ik ben al enkele jaren bezig met mijn site voor de AutoCAD gebruiker:
*snip* spam

Ik tracht hier constant zaken aan toe te voegen zodat de site voor iedere tekenaar interessant blijft. Nu werk ik aan om een pagina met relevante apps. Er zijn namelijk heel wat apps die kunnen helpen bij presentatie van hun tekening, opmetingen vergemakkelijken, notities nemen,...

Om dit wat deftig te doen ga ik de app niet enkel bespreken op gebruik maar wil ik ook de prijs vermelden. Aangezien dat dat al eens wil veranderen had ik graag gehad dat deze prijs altijd actueel is. Als ik ga kijken bij iculture.nl bijvoorbeeld, moet dat mogelijk zijn, maar ik vind niet hoe.

Iemand die weet hoe dit aan te pakken?

Ik zou eerst willen beginnen met apps voor iOS omdat ik een recente iPad heb en mijn android gsm niet van de snelste is.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 19-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Al eens gewoon in de documentatie gekeken (eerste hit op google)?

https://affiliate.itunes....ervice-search-api/#lookup

Dat geeft gewoon een JSON response:

App: https://itunes.apple.com/us/app/autocad-360/id393149734?mt=8 (NL)
Lookup: https://itunes.apple.com/lookup?id=393149734 (NL)

En dat bevat o.a.:

USNL
"price": 0.00
"formattedPrice":"Free"
"price": 0.00
"formattedPrice":"Gratis"

App: https://itunes.apple.com/...ick-icad/id459405477?mt=8 (NL)
Lookup: https://itunes.apple.com/lookup?id=459405477 (NL)

USNL
"price": 9.99
"formattedPrice":"$9.99"
"price": 9.99
"formattedPrice":"€ 9,99"

[ Voor 106% gewijzigd door RobIII op 19-10-2016 11:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Slecht geslapen vannacht?
Een link verwijderen wegens "spam". Tjonge jonge... ik heb een vraag betreffende inhoud op mijn site, toch niet zo onlogisch dat ik die dan vermeld?
Zoek iets op over autocad en je zal op mijn site terechtkomen, ik moet echt niet lopen spammen om bekendheid te hebben.

En ja, ik heb al veel op google gezocht. Ik ben gewoon niet goed thuis in alles wat dynamisch is. HTML en css kan ik me in redden, de rest is totaal onbekend voor mij.

Los daarvan.

Bedankt voor je antwoord, ik tracht hier vanavond mee aan de slag te gaan.
Ik zal eens moeten kijken wat die JSON juist is want dit is totaal nieuw voor mij.

edit:
Als je weet waarnaar je moet zoeken vind je sneller de oplossing:
http://blog.manbolo.com/2...seful-itunes-web-services

[ Voor 15% gewijzigd door cadsite op 19-10-2016 16:02 . Reden: link naar handleiding (geen eigen blog!) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
cadsite schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:54:
Slecht geslapen vannacht?
Een link verwijderen wegens "spam". Tjonge jonge... ik heb een vraag betreffende inhoud op mijn site, toch niet zo onlogisch dat ik die dan vermeld?
Zoek iets op over autocad en je zal op mijn site terechtkomen, ik moet echt niet lopen spammen om bekendheid te hebben.
Ik heb prima geslapen vannacht, dank je wel :>
De link is verwijderd omdat a) de link niet relevant is voor je vraag en b) we, als je een link plaatst, een ("uitgeklede") testcase verwachten met enkel de relevante zaken (code...) in die testcase en c) ik heus niet persoonlijk de pik op je heb maar de spam regel voor iedereen opgaat.
Daarbij mag je dergelijke "kritiek" voortaan uiten in Feedback op moderatie binnen de Devschuur ;)
En ja, ik heb al veel op google gezocht.
Dat had je dat, per onze Quickstart, mogen vermelden in je topicstart. Daarmee voorkom je dat mensen oplossingen gaan aandragen die je al-lang-en-breed gezien hebt maar niet van toepassing zijn / geschikt zijn voor je om welke reden dan ook en daarmee hun (en jouw) tijd onnodig gaan zitten verdoen.
Ik ben gewoon niet goed thuis in alles wat dynamisch is. HTML en css kan ik me in redden, de rest is totaal onbekend voor mij.
Ook dat was dan wel handig geweest even te vermelden in je topicstart...
Wat staat daar dat er niet in de links die ik je gaf staat :? 8)7

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Ik voel me niet bepaald extra persoonlijk aangesproken, dus zo erg is het allemaal niet. Ik vond de algemene link gewoon meer zeggen over wat ik doe dan waar het nu voorlopig nog maar staat:
*knip*

Ik ken de weg naar het kritiek hoekje maar daar ga je me niet snel zien. Ik zie hier ook geen reden toe. Bij mijn weten is alles tot hiertoe redelijk geciviliseerd, dus om te gaan janken zie ik geen enkele reden.

Ik werk ondertussen al 15 jaar met hoofdzakelijk Nederlandse klanten, maar ik kan er echt niet aan wennen, al die regeldrift steeds weer opnieuw. Wees nu eens serieus, heb je de lap tekst al eens objectief bekeken? Ik heb het niet eens over de inhoud hé, gewoon de hoeveelheid.
Het algemeen beleid #topicplaatsen

Ik had mijn voorkennis inderdaad beter vermeld. Mijn ecuses hiervoor.

Die link is inderdaad niet veel meer. Ik was aan het lezen en dacht dat er meer ging komen maar jammer genoeg niet. Ik moet nog zoeken hoe ik die gegevens die naar een json gegenereerd worden kan laten weergeven op mijn site, maar dat komt wel.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 20-10-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De inhoud van die FAQ is voor 99% gewoon common sense. Eigenlijk een beetje net zoals het common sense is om niet opnieuw een linkje naar je eigen site te plaatsen wanneer je net verzocht is dat niet te doen omdat dat totaal niet relevant is voor je vraag en dus alleen als spam opgevat kan worden. Bij dezen het laatste vriendelijke verzoek om dat niet meer te doen en verdere reacties op moderatie ofwel in een DM aan mij of RobIII te richten, ofwel in het feedbacktopic te posten zodat dit topic gewoon kan blijven gaan over wat wél belangrijk is: het oplossen van je probleem.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Zeg jongens...
Nu moeten jullie onderling wel overeen komen hé.
De link plaatsen mocht niet, het moest te maken hebben met mijn vraag.

Ik doe dat dan en dan is 't weer van *knipperdeknip*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
cadsite schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:33:
De link plaatsen mocht niet, het moest te maken hebben met mijn vraag.
Moet je toch eens beter lezen:
RobIII schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:21:
De link is verwijderd omdat a) de link niet relevant is voor je vraag en b) we, als je een link plaatst, een ("uitgeklede") testcase verwachten met enkel de relevante zaken (code...) in die testcase en c) ik heus niet persoonlijk de pik op je heb maar de spam regel voor iedereen opgaat.
Daarbij mag je dergelijke "kritiek" voortaan uiten in Feedback op moderatie binnen de Devschuur ;)
Niemand zegt dat 't te maken moet hebben met je vraag maar dat 't relevant moet zijn / toegevoegde waarde moet hebben voor je vraag. Je vraag is echter kristalhelder zonder die link. Het voegt dus niets toe.
cadsite schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:33:
Ik doe dat dan en dan is 't weer van *knipperdeknip*.
We zitten prima op één lijn. Waar we ook op 1 lijn zitten is dat we allebei aangeven dat je je beklag kunt doen in 't daarvoor bedoelde feedback topic (en als je 't niet 'en plein publique' wil aankaarten mag je mij of NMe ook DM'en) en ook dat negeer je dan maar, voor een tweede keer, weer en doe je je beklag toch in dit topic :F

Ik zeg: open gerust een nieuw topic als je nog concrete vragen hebt over wat hier eerder aangedragen is v.w.b. je oorspronkelijke vraag. Dit topic is verder aardig vervuild met offtopic geneuzel en daarom maak ik er hier maar een einde aan. Je bent van harte welkom in onze DM box danwel 't feedback topic en we zien een eventueel nieuw topic, mocht je daar nog behoefte aan hebben, graag verschijnen :) d:)b

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.