Beste Tweakers,
Ik heb even gezocht en kan geen betrouwbaar antwoord vinden, dus ik ga de vraag toch maar even stellen.
Aankomende zaterdag hebben we een Lanparty op het werk met ongveer 30 werknemers, hier voor mogen we een aantal computers gebruiken op het werk. Ik wil een aantal games installeren die we zaterdag kunnen spelen.
Het probleem is dat niet iedereen de game heeft en ik niet wil dat iedereen op mijn Steam of Origin zit om dit tegen elkaar te kunnen spelen. Niet zo zeer omdat ik mijn collega's niet vertrouw maar het idee dat iedereen op mijn account zit en mijn keys kan uitlezen vind ik niet zo prettig.
Het gaat om de volgende games:
Age of Empires 2 (Steam)
Age of Empires 3 (Steam, DVD)
Call of Duty 2 (DVD)
Call of Duty MW1 (DVD)
Call of Duty MW2 (Steam, DVD)
Command & Conquer: Red Alert 2 (Origin, DVD)
Command & Conquer: Generals (Origin, DVD)
Left 4 Dead 2 (Steam)
Ik heb alle spellen op Steam of Origin of DVD zo als je hier boven kunt zien.
...
Heb de 6 games al getest op een van de systemen.
Systeem,
CPU: i5-4460
Ram: 8GB
...
Getest:
CoD2 op DVD heb kon ik met een key van online gewoon tegen elkaar kunnen spelen. (werkt)
CoD4 op DVD heb kon ik met een key van online gewoon tegen elkaar kunnen spelen. (werkt)
CoD6 met Steam Offline kreeg ik de melding dat ik online moest zijn
AoE2 met Steam Offline kreeg ik de melding dat ik online moest zijn.
AoE3 met Steam Offline kon ik gewoon LAN spelen. (werkt, alleen een steam oplossing)
Ik heb cncnet.org geprobeerd met Red Alert 2 maar dan krijg je geen LAN optie
Alvast bedankt,
Gydo
Ik heb even gezocht en kan geen betrouwbaar antwoord vinden, dus ik ga de vraag toch maar even stellen.
Aankomende zaterdag hebben we een Lanparty op het werk met ongveer 30 werknemers, hier voor mogen we een aantal computers gebruiken op het werk. Ik wil een aantal games installeren die we zaterdag kunnen spelen.
Het probleem is dat niet iedereen de game heeft en ik niet wil dat iedereen op mijn Steam of Origin zit om dit tegen elkaar te kunnen spelen. Niet zo zeer omdat ik mijn collega's niet vertrouw maar het idee dat iedereen op mijn account zit en mijn keys kan uitlezen vind ik niet zo prettig.
Het gaat om de volgende games:
Age of Empires 2 (Steam)
Age of Empires 3 (Steam, DVD)
Call of Duty 2 (DVD)
Call of Duty MW1 (DVD)
Call of Duty MW2 (Steam, DVD)
Command & Conquer: Red Alert 2 (Origin, DVD)
Command & Conquer: Generals (Origin, DVD)
Left 4 Dead 2 (Steam)
Ik heb alle spellen op Steam of Origin of DVD zo als je hier boven kunt zien.
...
Heb de 6 games al getest op een van de systemen.
Systeem,
CPU: i5-4460
Ram: 8GB
...
Getest:
CoD2 op DVD heb kon ik met een key van online gewoon tegen elkaar kunnen spelen. (werkt)
CoD4 op DVD heb kon ik met een key van online gewoon tegen elkaar kunnen spelen. (werkt)
CoD6 met Steam Offline kreeg ik de melding dat ik online moest zijn
AoE2 met Steam Offline kreeg ik de melding dat ik online moest zijn.
AoE3 met Steam Offline kon ik gewoon LAN spelen. (werkt, alleen een steam oplossing)
Ik heb cncnet.org geprobeerd met Red Alert 2 maar dan krijg je geen LAN optie
Alvast bedankt,
Gydo