be quiet! Silent Wings 3 Pricewatch correctie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silencer1981
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-07 13:32
Ik heb de nieuwe Silent Wings 3 serie correct in de Pricewatch gezet (gegevens aangevuld incl. artikelnummers en info), welke deels nog in de queue staan.

De Silent Wings 3 140mm High Speed PWM heeft echter een verkeerde categorie en de serie vermelding ontbreekt. Beiden velden zijn echter achteraf niet meer te corrigeren. Verwijderen en opnieuw aanmaken mag ik ook niet, dus vandaar mijn verzoek hier! Kan Tweakers.net dit corrigeren? Je krijgt dan als het goed is alle nieuwe fans netjes bij elkaar te zien. :)

be quiet! Silent Wings 3 140mm High Speed PWM
pricewatch: be quiet! Silent Wings 3 140mm High Speed PWM

Categorie: Ventilatoren (nu Overclocking)
Serie: Silent Wings (nu leeg)

"The only true wisdom is in knowing you know nothing." - Socrates

Beste antwoord (via Silencer1981 op 18-10-2016 15:13)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Silencer1981 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:07:
Ik heb de nieuwe Silent Wings 3 serie correct in de Pricewatch gezet (gegevens aangevuld incl. artikelnummers en info), welke deels nog in de queue staan.

De Silent Wings 3 140mm High Speed PWM heeft echter een verkeerde categorie en de serie vermelding ontbreekt. Beiden velden zijn echter achteraf niet meer te corrigeren. Verwijderen en opnieuw aanmaken mag ik ook niet, dus vandaar mijn verzoek hier! Kan Tweakers.net dit corrigeren? Je krijgt dan als het goed is alle nieuwe fans netjes bij elkaar te zien. :)

Dit soort wijzigingen kan je ook eenvoudig doen via 'wijzig specificaties' als je dan bij opmerkingen de bovenstaande informatie neerzet wordt het ook opgepakt door de crew.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Silencer1981 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:07:

Dit soort wijzigingen kan je ook eenvoudig doen via 'wijzig specificaties' als je dan bij opmerkingen de bovenstaande informatie neerzet wordt het ook opgepakt door de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silencer1981
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-07 13:32
Oke, bedankt!

"The only true wisdom is in knowing you know nothing." - Socrates