Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu een Asus Gtx 1060 Turbo in doos liggen.. maar voordat ik de doos open en hem plaats heb ik eerst een vraag.

Ik lees reviews dat de kaart veel geluid maakt. Maar ik vraag mij nu af. Gebeurt dit alleen wanneer er echt iets van de kaart gevergd wordt? of ook als je gewoon op het internet aan het browsen bent bv.

Lijkt mij dat je hem nagenoeg niet hoort, maar pas als je bv games aan het spelen bent, dat de temperatuur omhoog gaat, dat de cooling een tandje hoger gaat werken..

Klopt mijn aanname?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-01 19:03

D4NG3R

kiwi

:)

Daar zijn dus review's voor, die behandelen over het algemeen ook de geluidsproductie wanneer de kaart idle en onder load is. ;)

Maar je aanname klopt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Mooooooi.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dit maakt mij bang:
When my machine idles, the ONLY thing I hear is the gtx 1060 turbo. I wouldn't call this a silent card. If you have other fans running at more than 1000rpm, you won't hear it anymore of course.
Toch maar terug sturen dan

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:32:
Oke dit maakt mij bang:

[...]

Toch maar terug sturen dan
En dit had je niet eerder kunnen opzoeken?

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB gegaan.. wel gelijk €50 euro duurder, maar dit schijnt de meest stille 1060 te zijn.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2025
Volgende keer toch maar eerst reviews opzoeken. De ASUS Turbo is een soort van 'reference' design koeler. Dat is altijd luider dan aftermarket koeler.
Pagina: 1