Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De aanwijzer snelheid van mijn Logitech MX Master heb ik aangepast via 'Eigenschappen van Muis' in Windows 10. Deze aanpassing zie ik ook terug in Logitech Options (software voor de muis). Op dit moment heb ik een Logitech TK820 toetsenbord in gebruik (Wireless All-in-One Keyboard met touchpad ) waarvan ik het touchpad niet gebruik.

Om de Fn toets van het toetsenbord te locken, is Logitech SetPoint software nodig (tenminste, het lukt me niet op een andere manier). De SetPoint software zorgt er echter ook voor dat de snelheid van de muis terug naar standaard gaat na een herstart van Windows (ook te zien in Windows, het schuifje staat weer in het midden onder 'Eigenschappen van Muis'). Laat ik de SetPoint software niet met Windows opstarten, dan blijft de aangepaste muis snelheid actief (maar is de Fn toets niet gelockt wat combinaties als Alt-F4 niet doet werken).

In de SetPoint software zie ik de aangepast muis snelheid ook, maar deze heeft enkel invloed op het touchpad van het toetsenbord (en zet de muis snelheid van de MX muis terug, dus).

Iemand toevallig met eenzelfde (soort) combinatie dezelfde uitdaging gehad en hiervoor een oplossing gevonden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:06

ongekend41

Division Brabant

JBS schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:15:

Om de Fn toets van het toetsenbord te locken, is Logitech SetPoint software nodig (tenminste, het lukt me niet op een andere manier).
(Un)locken van de Fn toets kan in sommige gevallen door Num Lock + Fn tegelijk in te drukken. Werkt dat ook niet, dan is het waarschijnlijk wel in de bios aan te passen.

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ongekend41 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:42:
[...]

(Un)locken van de Fn toets kan in sommige gevallen door Num Lock + Fn tegelijk in te drukken. Werkt dat ook niet, dan is het waarschijnlijk wel in de bios aan te passen.
M'n Logitech TK820 heeft heeft geen NumLock en in de BIOS kan ik helaas geen optie vinden om de Fn te locken (wellicht omdat het een desktop is, en dit enkel op een laptop van toepassing zou zijn?).

[ Voor 42% gewijzigd door JBS op 19-10-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:06

ongekend41

Division Brabant

Ik kan het hier enkel op laptops testen/bekijken, dus dat het niet voor desktop Bios zou gelden zou kunnen kloppen. Ik heb verder geen ervaring met betreffende hard- en software dus ik hoop dat iemand anders je kan helpen.

nope