Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben op zoek naar een nieuw abbo voor zowel mijzelf als mijn vriendin. Volgens KPN website (en telefonische verkoopservice):

Zorgeloos 5 GB + onbeperkt bellen/SMS inclusief 60 dagen gebruik uit bundel in de EU voor 25 euro per persoon (30 euro actieprijs - 5 euro korting Compleet bij afname 2 abbo).

Natuurlijk ga ik eerst een prepaid kaartje proberen om bereik op voor mij belangrijke locaties te controleren.

Zie ik iets over het hoofd of begint KPN gewoon goedkoop te worden?

LPEspecial

Beste antwoord (via LPEspecial op 18-10-2016 21:38)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Heb je ook thuis je vaste verbinding en TV ook via KPN, dan kun je een extra TV pakket, en 5 Euro korting per maand, en een verdubbeling van je belbundel en minuten krijgen.

Voor de rest, heb je de EU variant nodig of kun je zonder (scheelt ook 5 Euro per maand volgens mij)? Verwachting is dat midden volgend jaar je nationale bundel ook internationaal binnen de EU bruikbaar wordt, tot die tijd kun je een bundel kopen (afhankelijk wat je nodig hebt, voor 3,50 een maand lang 100 Mb/Min/SMS bijvoorbeeld bij KPN).

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
LPEspecial schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:52:
Zie ik iets over het hoofd of begint KPN gewoon goedkoop te worden?
Wat wil je dat we voor je beantwoorden?

Het scheelt natuurlijk dat je meteen twee abonnementen afsluit, waardoor je korting krijgt.

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Heb je ook thuis je vaste verbinding en TV ook via KPN, dan kun je een extra TV pakket, en 5 Euro korting per maand, en een verdubbeling van je belbundel en minuten krijgen.

Voor de rest, heb je de EU variant nodig of kun je zonder (scheelt ook 5 Euro per maand volgens mij)? Verwachting is dat midden volgend jaar je nationale bundel ook internationaal binnen de EU bruikbaar wordt, tot die tijd kun je een bundel kopen (afhankelijk wat je nodig hebt, voor 3,50 een maand lang 100 Mb/Min/SMS bijvoorbeeld bij KPN).

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Thuis heb ik alles van Ziggo... Totdat KPN met glasvezel komt ga ik niet over naar vast internet van KPN.

Met de 2 abonnementen die ik ga afnemen krijg ik ook de 5 euro korting, helaas geen data verdubbeler, maar wel MB's delen. Voor mij is onbeperkt bellen een pre, dus de EU versie is een must (ik kom ook met regelmaat in Belgie dus dat is toch mooi meegenomen).

Ik heb vandaag een prepaid kaartje gehaald waarmee ik heb geconstateerd dat ik overal in huis ruime 3G dekking heb. Beslissing lijkt genomen, Vodafone eruit en KPN erin voor wat betreft mobiel.

LPEspecial