Gforge9650m 512mb

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht voor mijn acer aspire 8920g.
Een gforge 9620g 512mb.

Mijn videokaart is te heet geworden(koelingsprobleem. Stof!!)

Al een poosje gezocht maar tot op heden nog geen 2e handse gevonden.
Dus heeft iemand nog wat liggen. Bied maar aan. M. V. G. Jan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Die mag je hier even nogmaals posten.

https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/aanbod/

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

en als ik me niet vergis is een 8920g een laptop. Videokaarten in laptops zijn doorgaans lastig te vervangen. Is het een MXM exemplaar?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee wat een "Gforge9650m" is, laat staan een "gforge9620g", maar ik weet wel dat het hier geen vraag & aanbod is. Daarvoor hebben we...

https://tweakers/aanbod

Ik sluit dit topic, graag op de juiste plek een vraag-advertentie plaatsen.

Tip: als je iets specifieks zoekt. is het van groot belang om nauwkeurig en duidelijk te zijn over wat je zoekt. Je hebt hier in de titel één modelnr staan maar in je topicstart een andere. Dat is slordig en verwarrend en verlaagt de kans dat je daadwerkelijk vindt wat je zoekt. Als je spelfouten maakt kom je bovendien lui en/of onbetrouwbaar over, dat wil je ook niet. Zorg dat je je advertentie in ieder geval fatsoenlijk verzorgt zodat mensen met datgene wat je zoekt kunnen zien dat jij hun apparaat wilt, en dat ze ook zaken met je willen doen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.