Ik zoek een?
TV, gezien de afstand (2.80 meter) zo rond de 44 inch. Dat zal dus of 43 of 48/49 worden.
Wat is je budget?
1000 euro maximaal. Binnen dit budget wil ik het best mogelijke. Dus "goedkoper als kan" geldt eigenlijk niet, al klinkt dat natuurlijk wat bijzonder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral series en films kijken vanaf:
- kabel
- raspberry pi met kodi-installatie (openelec)
- bluray-speler
Daarnaast staat er een xbox 360
Wat heb je zelf al gevonden?
Pff, wat een keuzes zijn er toch...
Dit is de huidige shortlist. Hierbij is gelet op 100Hz-scherm en een VA-scherm i.p.v. IPS. Dit laatste is echter niet bij allemaal te vinden, bij 43W805C en 43W809C is het zeker zo.
De 43XD8305 is de enige die 4K is, maar ja, op 2.80 meter en rond de 44 inch is dat geen noodzaak.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezien de aanwezigheid van een mediacenter en speakers is alleen beeldkwaliteit van belang. Welk is dan van bovenstaande de beste keuze? Of is er bij mijn wensen nog een betere suggestie?
TV, gezien de afstand (2.80 meter) zo rond de 44 inch. Dat zal dus of 43 of 48/49 worden.
Wat is je budget?
1000 euro maximaal. Binnen dit budget wil ik het best mogelijke. Dus "goedkoper als kan" geldt eigenlijk niet, al klinkt dat natuurlijk wat bijzonder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral series en films kijken vanaf:
- kabel
- raspberry pi met kodi-installatie (openelec)
- bluray-speler
Daarnaast staat er een xbox 360
Wat heb je zelf al gevonden?
Pff, wat een keuzes zijn er toch...
Dit is de huidige shortlist. Hierbij is gelet op 100Hz-scherm en een VA-scherm i.p.v. IPS. Dit laatste is echter niet bij allemaal te vinden, bij 43W805C en 43W809C is het zeker zo.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung UE48J6200 Zwart | € 699,- | € 699,- |
1 | Sony Bravia KD-43XD8305 Zwart | € 999,- | € 999,- |
1 | Sony Bravia KDL-43W805C Zwart | € 589,- | € 589,- |
1 | Sony Bravia KDL-43W809C Zwart | € 649,- | € 649,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.936,- |
De 43XD8305 is de enige die 4K is, maar ja, op 2.80 meter en rond de 44 inch is dat geen noodzaak.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezien de aanwezigheid van een mediacenter en speakers is alleen beeldkwaliteit van belang. Welk is dan van bovenstaande de beste keuze? Of is er bij mijn wensen nog een betere suggestie?