Toon posts:

Idee, SMS of E-Mail op reply!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het spreekt al voor zich! Maar is dat een idee dat je op e-mail of SMS een antwoord krijgt dat er is gereplyd? Niet iedereen hoeft het dan te gebruiken, als er dan maar een keuzevakje onderin staat met Reply op SMS, Reply op E-mail.

Verwijderd

Gheee, wat voor een load denk je dat dat met zich mee gaat brengen :? ;)
Volgens mij is het daar al vaker over gegaan en ik gok niet dat er op korte termijn een dedicated mailserver zal gaan komen.

De hoeveelheid mailtjes die verstuurd zou worden, zou best wel eens aardig wat kunnen zijn namelijk :)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Wat nou als je topic ineens heel interessant wordt gevonden? :) >:) (OK dan zou max 1 sms per thread een oplossing zijn.)

Ik ben fan van dingen

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:21
of je vult iemand anders zijn tel nummer in in een tread waar jij van denkt hier komen veel topics (babes, desktop check etc)

kan je ook lachen >:)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• pven
  • Niet online
Onzinnig! Kijk gewoon regelmatig op GoT of er al een antwoord is, je bent diehard-GoT-er of je bent het niet. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dan mag hier een dedicated mail EN een dedicated SMS-server komen.
Dit is al een paar keer besproken. Als je idd mailtjes zou versturen kom je al gauw aan 50.000 mailtjes per dag. Dit is gewoon simpel weg TE veel.

Dus helaas, je zult je topics gewoon in de gaten moeten houden ;)

• ThE_ED
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 29 juni 2001 09:10 schreef pven het volgende:
Onzinnig! Kijk gewoon regelmatig op GoT of er al een antwoord is, je bent diehard-GoT-er of je bent het niet. :)
I'm guilty... :)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Zo dan wordt je gek van de sms-jes..
fout plan denk ik wel.

• MoBi
  • Laatst online: 02-12 13:40
Op vrijdag 29 juni 2001 09:26 schreef IceStorm het volgende:
Dan mag hier een dedicated mail EN een dedicated SMS-server komen.
Dit is al een paar keer besproken. Als je idd mailtjes zou versturen kom je al gauw aan 50.000 mailtjes per dag. Dit is gewoon simpel weg TE veel.

Dus helaas, je zult je topics gewoon in de gaten moeten houden ;)
Een mail server mits goed geconfigd, kan veel meer dan dit aantal meeltjes versturen hoor. Zeker als je eeb gbit aan ams-ix heb hangen. Dat is geen probleem. Alleen, ja je meot een dedicated mail server hebben ja.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 29 juni 2001 10:18 schreef MoBi het volgende:
Alleen, ja je meot een dedicated mail server hebben ja.
:) Ja en op dit moment kunnen 'we' de hardware denk ik beter besteden als aan een mail server ;) Mijn schatting van 50k was overigens een lage schatting van een paar maanden geleden dacht ik. Dus het zal nu wel meer zijn :)
Anyway, het is ook niet dat het ONMOGELIJK is het is alleen zo dat het op zijn zachtst gezegd geen prioriteit heeft ALS het er al ooit van zou komen.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hier zijn al genoeg draadjes over geweest in het verleden.
[topic=144073]
[topic=123697]
[topic=140454]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.