Het spreekt al voor zich! Maar is dat een idee dat je op e-mail of SMS een antwoord krijgt dat er is gereplyd? Niet iedereen hoeft het dan te gebruiken, als er dan maar een keuzevakje onderin staat met Reply op SMS, Reply op E-mail.
Verwijderd
Gheee, wat voor een load denk je dat dat met zich mee gaat brengen

Volgens mij is het daar al vaker over gegaan en ik gok niet dat er op korte termijn een dedicated mailserver zal gaan komen.
De hoeveelheid mailtjes die verstuurd zou worden, zou best wel eens aardig wat kunnen zijn namelijk
Volgens mij is het daar al vaker over gegaan en ik gok niet dat er op korte termijn een dedicated mailserver zal gaan komen.
De hoeveelheid mailtjes die verstuurd zou worden, zou best wel eens aardig wat kunnen zijn namelijk
Wat nou als je topic ineens heel interessant wordt gevonden?
(OK dan zou max 1 sms per thread een oplossing zijn.)
Ik ben fan van dingen
of je vult iemand anders zijn tel nummer in in een tread waar jij van denkt hier komen veel topics (babes, desktop check etc)
kan je ook lachen
kan je ook lachen
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Onzinnig! Kijk gewoon regelmatig op GoT of er al een antwoord is, je bent diehard-GoT-er of je bent het niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dan mag hier een dedicated mail EN een dedicated SMS-server komen.
Dit is al een paar keer besproken. Als je idd mailtjes zou versturen kom je al gauw aan 50.000 mailtjes per dag. Dit is gewoon simpel weg TE veel.
Dus helaas, je zult je topics gewoon in de gaten moeten houden
Dit is al een paar keer besproken. Als je idd mailtjes zou versturen kom je al gauw aan 50.000 mailtjes per dag. Dit is gewoon simpel weg TE veel.
I'm guilty...Op vrijdag 29 juni 2001 09:10 schreef pven het volgende:
Onzinnig! Kijk gewoon regelmatig op GoT of er al een antwoord is, je bent diehard-GoT-er of je bent het niet.
Ik ben fan van dingen
Een mail server mits goed geconfigd, kan veel meer dan dit aantal meeltjes versturen hoor. Zeker als je eeb gbit aan ams-ix heb hangen. Dat is geen probleem. Alleen, ja je meot een dedicated mail server hebben ja.Op vrijdag 29 juni 2001 09:26 schreef IceStorm het volgende:
Dan mag hier een dedicated mail EN een dedicated SMS-server komen.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Op vrijdag 29 juni 2001 10:18 schreef MoBi het volgende:
Alleen, ja je meot een dedicated mail server hebben ja.
Anyway, het is ook niet dat het ONMOGELIJK is het is alleen zo dat het op zijn zachtst gezegd geen prioriteit heeft ALS het er al ooit van zou komen.
Hier zijn al genoeg draadjes over geweest in het verleden.
[topic=144073]
[topic=123697]
[topic=140454]
[topic=144073]
[topic=123697]
[topic=140454]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()