Ik zoek een?
geluidinstallatie bij tv, een soundbar.
Ivm plavuizen is het niet mogelijk om kabels weg te werken, vandaar de soundbar ipv homecinema.
In de vergelijking staan 3 soundbars, waarvan 1 met draadloze achterspeakers ( dit kan dus wel )
Wat is je budget?
tot €350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor normaal tv kijken en vooral films, ook zal het worden gebruik voor gamen met de Playstation.
De soundbar zal onder de TV komen te hangen Samsung UE50J6240
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Samsung, omdat bijna al mijn apparaten Samsung zijn
https://tweakers.net/pric...are/545787;534609;533653/
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn voorkeur gaat uit naar de K470 met achterspeakers, omdat mij dit lijkt toch een extra toevoeging te geven ivm de andere 2 setjes.
De ervaringen over dit setje zijn verschillend, voornamelijk positief, echter lees je bij sommige reviews dat er maar weinig geluid uit deze achterspeakers komen.
Nu zijn de K450 en K470 nagenoeg hetzelfde, op de draadloze achterspeakers na. maar dit kost dan een 130 euro extra.
Mijn vraag is, is dit het waard of zijn de verschillen verwaarloosbaar ?
Alvast bedankt voor reacties
geluidinstallatie bij tv, een soundbar.
Ivm plavuizen is het niet mogelijk om kabels weg te werken, vandaar de soundbar ipv homecinema.
In de vergelijking staan 3 soundbars, waarvan 1 met draadloze achterspeakers ( dit kan dus wel )
Wat is je budget?
tot €350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor normaal tv kijken en vooral films, ook zal het worden gebruik voor gamen met de Playstation.
De soundbar zal onder de TV komen te hangen Samsung UE50J6240
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Samsung, omdat bijna al mijn apparaten Samsung zijn
https://tweakers.net/pric...are/545787;534609;533653/
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn voorkeur gaat uit naar de K470 met achterspeakers, omdat mij dit lijkt toch een extra toevoeging te geven ivm de andere 2 setjes.
De ervaringen over dit setje zijn verschillend, voornamelijk positief, echter lees je bij sommige reviews dat er maar weinig geluid uit deze achterspeakers komen.
Nu zijn de K450 en K470 nagenoeg hetzelfde, op de draadloze achterspeakers na. maar dit kost dan een 130 euro extra.
Mijn vraag is, is dit het waard of zijn de verschillen verwaarloosbaar ?
Alvast bedankt voor reacties
[ Voor 5% gewijzigd door Rickerttt op 17-10-2016 18:53 ]