[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 397.505 views

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Geen matches
Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.

Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.

zomaar een hersenspinsel:
Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.

Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic ;)
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.

Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.

Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1
select all > ban account for life

Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.

(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)

[ Voor 34% gewijzigd door Switchie op 11-11-2016 22:13 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Geen matches
Switchie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:54:
[...]

Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.

Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.

Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.

Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic ;)
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.

Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.

Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1

Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.

(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)
[...]

code:
1

Het kan simpeler, groot event in Den Helder organiseren. Mooie pokemons in de stad, honeypots (snorlax) in de marinehaven waar niemand mag komen. Wie ze vangt heeft gespoofd. _O-

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Geen matches
[...]

code:
1

Kom maar van die roze wolk af hoor, aan dit soort shit doen ze echt helemaal niks helaas...

Nog maar een keer dan; ik heb als test een bot behoorlijk laten snipen. In korte tijd (minuten) de regio exclusieve Pokemon gepakt en allerlei andere eind evolves. Naast 't snipen veel van locatie gewisseld, en dan niet van Rotterdam naar Amsterdam. Kijkduin naar Central Parc en dat soort tripjes. Account is nog steeds in leven.... volgens mij zou dat account vol moeten hangen met vlaggetjes :+

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Matched: tools
De spelregels van Niantic zijn duidelijk.

https://support.pokemongo...us/articles/221993967-Pokémon-GO-Trainer-guidelines
No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
Niet meer dan één account per speler dus. Bij account delen zou je nog onderscheid kunnen maken tussen twee mensen met samen in totaal maar één account en twee mensen met samen in totaal twee accounts en je afvragen of beide situaties hiermee bedoeld worden of alleen de laatste.

• aljooge
  • Nu online
Even voor de duidelijkheid: met meerdere devices een LE sessie doen is niet verboden. Dit staat nergens in de guidelines. (zie onder)

No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-12-2025
Geen matches
DennisDCT schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:55:
Ik genoot zo van de radar van alle gyms. Ligt die site er dus nu al paar dagen uit. Motivatie killing. Iemand een soort gelijk werkend iets?

Wordt tijd dat ze wat meer inzicht opties toevoege
Ik gebruikte de laatste tijd eveneens deze site denk ik. Ondertussen scant ze wel opnieuw, maar ze geeft niet de juiste status weer van de Gyms. Wie er in zit wordt niet meer weergegeven enz.

Voor mij was het vooral interessant omdat ik zo enkele dagen kon checken hoe 'stabiel' het gebied was. Ik heb in 2 weken zo enkele plaatsen gevonden dat voor ons team interessant zijn. De verste is ongeveer 30min met de wagen, de dichtste zal een 10-15min zijn. Niet direct kort bij de deur, maar met een dergelijke tool veel interessanter dan heel mijn regio (lees minstens 10km omtrek). In mijn regio zorgt het blauwe spoof team er voor dat geel en rood veel spelbederf hebben.
vb gisteren was ik een gym aan het optrainen van 7 naar 8 > 10k XP, 1500 voor ik aan de level raakte begon de gym per 1000xp af te tellen, niets of niemand in de buurt, nadien een bekend spoofer er in. Lees mensen waarvan we weten dat ze spoofen en er zonder schaamte zelfs voor uitkomen :(

Ik ben van mening dat dit soort sites eigenlijk geen cheat is. Ze helpt mensen dat het nadeel hebben om in een compleet dominante regio te zitten van een andere team, te laten uitwijken naar een regio van hun team. Ik zie mezelf niet half vlaanderen rond rijden om zo te weten welke regio een bepaalde kleur heeft :)

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:08
Geen matches
erwin26 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:10:
Sja wat moet ik met een slowking met fireblast?

[afbeelding]

Edit: goede naam haha
Dat dacht ik eerst ook, tot de IV tool aangaf dat confusion/fireblast de beste combi is voor een slowking voor zowel attack als defense.

• jochem05
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:16
IceStorm schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:28:
Sinds vandaag (?) krijgen mijn vriendin en ik verschillende CP bij dezelfde pokemon. Wij zijn beide zelfde level (29) en tot op heden had elke pokemon een vaste set stats (CP, IV, moves). Meer mensen 'last' van? Is dat nieuw? En zo ja, zit daar nog een reden achter? Ik zal wel niet diehard genoeg spelen om dit mee te krijgen ;)
Dit is inderdaad recent veranderd;

Voor de update was het zo dat je (tot trainerlevel 30) bij verschillende trainer-levels ook verschillende pokemon-level (CP) kreeg. De IV's en moves waren echter wel identiek.
Na de update is dit tot een bepaald trainerlevel (ook 30?) veranderd waardoor trainers onder dit level naast verschillend pokemon-level ook verschillende IV's en aanvallen krijgen bij het vangen van dezelfde pokemon.

Zoals gewoonlijk zegt Niantic niet erbij waarom ze dit hebben gedaan, maar het vermoeden is dat ze dit hebben gedaan om het nut van 'bots' te verminderen. Bots worden gebruikt om de 'pomemonmaps' te vullen. Doordat bots doorgaans laag level hebben kunnen ze niet meer voorspellen wat de IV's en aanvallen van een pokemon in het wild zijn en is het bijvoorbeeld voor spoofers niet meer mogelijk om via dergelijke cheat-tools op zoek te gaan naar perfect-IV pokemon.

Wat mij betreft een goede ontwikkeling. Trouwens zullen boven trainerlevel 30 de IV's en aanvallen van een pokemon in het wild nog steeds gelijk zijn voor verschillende trainers.

Edit: bron is YouTube-Chanel van Trnrtips van 5 dagen geleden.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:06:

Het is niet tegen de regels: jij hebt het over 3rd party dingen, de reglementen hebben het erover dat 3rd party software niet is toegestaan: geen woord over 3rd party hardware, je kan geen spelers bannen die de software regels niet overtreden. Er staat toch ook geen niantic op mijn smartphone?

Dit ding doet precies hetzelfde als de Pokemon go plus, die is ook gewoon toegestaan. Het valt nog te bezien of niantic met bannen niet gewoon de wet overtreedt, naar mijn weten rust er geen patent op de plus en zal het elke fabrikant vrij zijn deze na te maken. De go-tcha is vanaf april op de markt, ik denk dat niantic heus wel weet dat dit apparaat op de markt is, maar dit apparaat niet kunnen tegenhouden.

Ik verwacht de go-tcha volgende week en verheug me er helemaal op *O*
In de ToS staat onder andere:
By way of example, and not as a limitation, you agree that when using the Services and Content, you will not:

attempt to access or search the Services or Content, or download Content from the Services through the use of any technology or means other than those provided by Niantic or other generally available third-party web browsers (including, without limitation, automation software, bots, spiders, crawlers, data-mining tools, or hacks, tools, agents, engines, or devices of any kind
Daaruit valt dus de volgende zin samen te stellen:

"You agree that you will not attempt to access services or content through the use of devices of any kind other than those provided by Niantic."

Niantic heeft dat dus wel degelijk dichtgetimmerd en ze kunnen daar dus elke actie op ondernemen als ze dat nodig vinden.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-12-2025

Fordox

00101010

Deze is wel makkelijk:
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

Vul cp, hp en de dust in de calculator en vink het vakje aan als je hem nog niet hebt gepower upt (als dat Nederlands is)
Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy. Je ziet ook direct de ideal movesets en dergelijke en hoe hoog de CP is als je m evolueerd.

Wel jammer dat ik de Dratini nu pas heb, anders kon ik de 35 km die ik met machop heb gelopen op mn dratini zetten :p

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 23-05-2017 10:12 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:05:
Deze is wel makkelijk:

Vul cp, hp en de dust in de calculator en vink het vakje aan als je hem nog niet hebt gepower upt (als dat Nederlands is)
Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy.

Wel jammer dat ik de Dratini nu pas heb, anders kon ik de 35 km die ik met machop heb gelopen op mn dratini zetten :p
Probeer m thuis wel ff, hij zegt dat ie geen beveiligde verbinding maken kan.
Dus werkt atm niet.

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:05:
Deze is wel makkelijk:

Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy. Je ziet ook direct de ideal movesets en dergelijke en hoe hoog de CP is als je m evolueerd.

Als dat ding klopt, is die Larvitar die vanmorgen uit mijn ei kwam 96% lvl 20.

• aljooge
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:07:
[...]

iPhone? Dacht dat daar ook appjes voor zijn om de IV redelijk automatisch te berekenen. Via sites waar je je inloggegevens moet afgeven krijg je een waarschuwing van Niantic dat je stout bent... of erger. :o

Voor Android is GoIV prima. En voor een 100% IV heb je geen hulp nodig. Dat geeft de in-app appraisal al aan.

Als de eerste en laatste appraisalzinnen de hoogste beoordeling geven en de tweede geeft dat zijn beste stat zijn HP is, maar ook Attack en ook Defence dan issie 100%. :)
Nee joh, gebruik helemaal geen app om iv te berekenen. Dan is vragen om een ban.

Ik gebruik een website en vul alle gegevens handmatig in. Het kost wat tijd maar dan ben je in ieder geval safe
Https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:35:
[...]

Nee joh, gebruik helemaal geen app om iv te berekenen. Dan is vragen om een ban.

Ik gebruik een website en vul alle gegevens handmatig in. Het kost wat tijd maar dan ben je in ieder geval safe
Apps die werken door het scherm af te lezen of via screenshots zijn niet in strijd met de TOS en Niantic kan die waarschijnlijk ook niet detecteren, behalve dan aan het gedrag van spelers die na vangst heel snel de naam van het beest veranderen met relevante ÏV getallen erin. Ze maken geen contact met de servers en lezen geen serverdata uit en doen niets dat niet mag.

Volstrekt risicoloos dus. :)

Verwijderd

aljooge schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:35:
[...]

Klinkklare onzin! je krijgt geen ban door een iv checker te gebruiken!
Ninatic heeft er zelfs een api voor open staan. Je mag het gewoon gebruiken.
Alleen als je schrijft naar de api en zo je account hacked door extra coins bij te schrijven(wat in het verleden gebeurde ) levert een ban op.

Ik gebruik al sinds het begin all g wat de beste iv checker is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status