Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.Barfman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:31:
Waarom krijgen wij zoiets nou niet
http://pokemongohub.net/n...-november-11-november-23/
Ik moet ze nog hebben ;p
[afbeelding]
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.
Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.
zomaar een hersenspinsel:
Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.
Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.
Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.
Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1
| select all > ban account for life |
Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.
(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)
[ Voor 34% gewijzigd door Switchie op 11-11-2016 22:13 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren