Onderzoek naar gedragingen gamers

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iskelmaikel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-04 10:15

iskelmaikel

✔Weekend; check ✔Bier; Czech

Topicstarter
Goedemiddag medetweakers.

Voor een marketingmarketing en het specificeren van een doelgroep voor een opdracht vanuit Hogeschool Windesheim ben ik bezig met het uitrollen van een kleine enquête. Mijn doel is het vergaren van wat algemene informatie van een zo groot mogelijke groep mensen die een link hebben met gamen. Het onderzoek gaat voornamelijk over wat mensen bereidt zijn uit te geven voor spellen en wat mensen beweegt om juist die spellen te kopen.

Ik zou alle tweakers (met name op dit board) willen vragen om een paar vraagjes in te vullen omdat dit mij helpt met mijn onderzoek en school. Indien er animo is kan ik de resultaten achteraf delen voor de geïnteresseerden. :*)

Alvast bedankt!

*knip*

Voor dit soort dingen vraag je toestemming. Modforce is in beraad

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 17-10-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 19:50
ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Done

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ingevuld. Zitten echter nog best wat taalfouten in (bijv. Onder ander ipv onder andere) en de antwoordmogelijjheden zijn niet altijd logisch. Zo heb ik geen tijd om zelf alle games die ik heb gespeeld uit te typen, wellicht had je hier mensen populaire games kunnen laten aanvinken, dan verhoog je de kans op een goede responserate. Succes.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet ingevuld. Ik zie namelijk nergens toestemming van de crew om deze enquete te plaatsen. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam
Zonder toestemming wordt je vraag, hoe goed bedoeld ook, als spam gezien en dus je topic vrij snel gesloten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iskelmaikel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-04 10:15

iskelmaikel

✔Weekend; check ✔Bier; Czech

Topicstarter
Bedankt voor de feedback. De spelfouten ga ik er even uit slopen. Hier is waarschijnlijk overheen gelezen. Ik ga ook even aan achter toestemming van een moderator. Bedankt voor de heads up, The Eagle!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.