In het artikel staat het volgende:
Verder lees ik in het artikel:
EDIT: Bovenstaande is te lezen in het XDA artikel waar naar gelinkt wordt in jullie artikel. Daarnaast heb ik dezelfde update op mijn telefoon waarmee ik mijn bovenstaande beweringen heb kunnen bevestigen.
De update biedt wel de functie om te zien welke muziek wordt afgespeeld, maar hier zitten geen knoppen bij om de muziekspeler te besturen.Het gehele scherm is non-responsive.Verder biedt de update de mogelijkheid om te tonen welke muziek wordt afgespeeld, vergezeld van knoppen om de speler te besturen
Verder lees ik in het artikel:
Dit lijkt te suggereren dat notificatie van andere apps dan die van Samsung te zien zijn, maar dat is niet zo. De Note7 had deze functionaliteit dan weer wel.De functie kan notificaties van apps laten zien, maar ontwikkelaars van de apps moeten hiervoor zelf ondersteuning toevoegen. In de praktijk betekent dit dat bijna uitsluitend apps van Samsung hiermee werken.
EDIT: Bovenstaande is te lezen in het XDA artikel waar naar gelinkt wordt in jullie artikel. Daarnaast heb ik dezelfde update op mijn telefoon waarmee ik mijn bovenstaande beweringen heb kunnen bevestigen.
[ Voor 11% gewijzigd door avec_style op 17-10-2016 14:50 ]