Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 828603

Topicstarter
Goede nacht,
Ik ben van plan om een ps4 te kopen
En wil graag samen met mijn zoontje racen met multiplayer racegames
Maar mijn vraag is dus of je tegen elkaar kunt racen met 2 stuurtjes en gaspedalen?

En wat zijn goede betaalbare stuurtjes met forcefeedback?

Of kun je ook goed racen met een gewone controller?

Groeten,
Eric

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 828603

Topicstarter
En welke versies van de ps4 zijn er allemaal en wat is de beste en waarom?
De slim, pro, 1tb, 500... Wat betekend het allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou eerst eens kijken welke racegames er überhaupt zijn met splitscreen, en of deze wel beter te spelen zijn met racestuurtjes. Arcade racers ben je toch beter af met een controller en zover ik weet heeft pCars of driveclub geen splitscreen, dat zijn de games die je toch graag met stuurtje zou willen racen.

Voor wat je 2de vraag, buiten de Pro versie (die afaik nog niet uit is, maar die heeft dus betere hardware), is de rest puur variaties in opslag en formaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43

Typhone

Who Dares Wins

Beste Ericson,

Sturen werken in principe net zoals controllers. Je kunt er meerdere aansluiten en jezelf dan aanmelden met meerdere sturen. Dat gaat gewoon werken op de PS4.

Het grote probleem komt echter kijken in de games zelf. Volgens mij is het aantal games waarin je zo tegen elkaar kan racen zeer beperkt en ik weet niet welke game je gaat spelen maar de kans dat het zonder meer werkt acht ik niet groot. Let daar dus heel goed op, kijk de community forums na van de games die je op het oog hebt om dat uit te vinden.

Wat betreft de Playstation: er is op dit moment 1 Playstation in omloop wat betreft de Playstation 4.
De hardware van alle playstations 4's is gelijk op de HDD na: je hebt 500GB modellen, 1TB modellen en eventueel kun je zelf een andere harde schijf erin bouwen zodat je ook naar 2TB kunt gaan.

De Playstation Pro is een upgrade van de Playstation 4 met verbeterde hardware zodat games soepel op 1080P en 60fps kunnen draaien. Ook moet het de Playstation VR (virtual reality bril die net uit is) een boost geven. De PS Pro is een nieuwer model wat in november uitkomt en iets duurder gaat zijn dan de normale PS4.

Wat de beste is? Dat is afhankelijk van jouw wensen en eisen. Ik zou gewoon kijken of je een scherpe bundel kunt vinden (1-2 games erbij) en eventueel een 1TB harddisk (die zit redelijk snel vol inmiddels). Qua performance zit er verder geen verschil tussen de PS4 modellen.

Een goed betaalbaar instapstuurtje is bijvoorbeeld het volgende stuur: Thrustmaster T80 (geen force feedback)

Eentje met force feedback -> Thrustmaster T150-RS

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 19-10-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 828603 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:37:
En welke versies van de ps4 zijn er allemaal en wat is de beste en waarom?
De slim, pro, 1tb, 500... Wat betekend het allemaal?
Wat heb je zelf al gevonden? Dit zijn wel hele basale en algemene vragen en het is hier niet echt een helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gran Turismo 6 is prima te spelen met 2 stuurtjes. (was nog niet helemaal wakker 7(8)7 )

[ Voor 31% gewijzigd door XippIX op 20-10-2016 08:45 . Reden: had koffie nodig ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 23:01

KRAI.7

Bwoah...

XippIX schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:38:
Gran Turismo 6 is prima te spelen met 2 stuurtjes.
Ja, maar dat is een PS3 spel..... 8)7
Pagina: 1