Beste Ericson,
Sturen werken in principe net zoals controllers. Je kunt er meerdere aansluiten en jezelf dan aanmelden met meerdere sturen. Dat gaat gewoon werken op de PS4.
Het grote probleem komt echter kijken in de games zelf. Volgens mij is het aantal games waarin je zo tegen elkaar kan racen zeer beperkt en ik weet niet welke game je gaat spelen maar de kans dat het zonder meer werkt acht ik niet groot. Let daar dus heel goed op, kijk de community forums na van de games die je op het oog hebt om dat uit te vinden.
Wat betreft de Playstation: er is op dit moment 1 Playstation in omloop wat betreft de Playstation 4.
De hardware van alle playstations 4's is gelijk op de HDD na: je hebt 500GB modellen, 1TB modellen en eventueel kun je zelf een andere harde schijf erin bouwen zodat je ook naar 2TB kunt gaan.
De Playstation Pro is een upgrade van de Playstation 4 met verbeterde hardware zodat games soepel op 1080P en 60fps kunnen draaien. Ook moet het de Playstation VR (virtual reality bril die net uit is) een boost geven. De PS Pro is een nieuwer model wat in november uitkomt en iets duurder gaat zijn dan de normale PS4.
Wat de beste is? Dat is afhankelijk van jouw wensen en eisen. Ik zou gewoon kijken of je een scherpe bundel kunt vinden (1-2 games erbij) en eventueel een 1TB harddisk (die zit redelijk snel vol inmiddels). Qua performance zit er verder geen verschil tussen de PS4 modellen.
Een goed betaalbaar instapstuurtje is bijvoorbeeld het volgende stuur:
Thrustmaster T80 (geen force feedback)
Eentje met force feedback ->
Thrustmaster T150-RS
[
Voor 11% gewijzigd door
Typhone op 19-10-2016 11:28
]