Ik ben op zoek naar wat hulp van de community!
Er is een vraag ontstaan om bij een bescheiden hockeyclub (met enige ambitie) opnames te maken van wedstrijden.
Dat kan vrij eenvoudig door een steiger neer te zetten met iemand achter een camera, maar dat is wat bewerkelijk. En met de huidige techniek, zou een andere oplossing toch mogelijk moeten zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer....
Wat is het idee:
Hang achter elk doel een camera in het herkwerk, die beelden doorstuurt naar een centrale 'server' (laptop/tablet). Dan heb je 2 gezichtpunten op de wedstrijd en hoef je maar een half veld te bestrijken.
Vraag is alleen met welke camera's zoiets te doen is. In eerste instantie als proef, dus tegen een bescheiden budget.
Belangrjikste kenmerken, zoals ik denk dat nodig zou zijn:
* brede FOV
* opnames maken aan netstroom (verlengkabel met USB-adapter?)
* draadloos 'streamen' van live beelden
* 2 streams per wedstrijd
* SW: capture van 2 streams simultaan
* SW: liefst realtime kunnen scrollen in beelden (terugkijken)
Kortom, best een lijstje wensen.
Alle tips,ideëen, e.d. zijn welkom.
Er is een vraag ontstaan om bij een bescheiden hockeyclub (met enige ambitie) opnames te maken van wedstrijden.
Dat kan vrij eenvoudig door een steiger neer te zetten met iemand achter een camera, maar dat is wat bewerkelijk. En met de huidige techniek, zou een andere oplossing toch mogelijk moeten zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer....
Wat is het idee:
Hang achter elk doel een camera in het herkwerk, die beelden doorstuurt naar een centrale 'server' (laptop/tablet). Dan heb je 2 gezichtpunten op de wedstrijd en hoef je maar een half veld te bestrijken.
Vraag is alleen met welke camera's zoiets te doen is. In eerste instantie als proef, dus tegen een bescheiden budget.
Belangrjikste kenmerken, zoals ik denk dat nodig zou zijn:
* brede FOV
* opnames maken aan netstroom (verlengkabel met USB-adapter?)
* draadloos 'streamen' van live beelden
* 2 streams per wedstrijd
* SW: capture van 2 streams simultaan
* SW: liefst realtime kunnen scrollen in beelden (terugkijken)
Kortom, best een lijstje wensen.
Alle tips,ideëen, e.d. zijn welkom.