Om mijn home office uren wat makkelijker te maken gebruik ik de kabels die in mijn desktop steken ook voor mijn laptop. Omdat ik het beu ben steeds mijn desktop te verplaatsen en kabels te verwisselen, ben ik op zoek naar een manier om de kabels die uit mijn speakers, de LAN kabel en mijn USB hub komen, op te splitsen voor ze mijn desktop in gaan (voor de monitor gebruik ik voor laptop VGA, desktop DVI). Dan komt nu mijn probleem:
Waar zoek ik naar? Aka zijn er splitters die ik nodig heb, en hoe heet het dan? Ik kan genoeg 3,5mm jack male -> 2 female vinden, maar tot noch toe geen enkele female -> 2 male. Zelfde geld voor USB en RJ45. Iemand suggesties? Ik sta overigens ook open voor andere goedkope oplossingen
Waar zoek ik naar? Aka zijn er splitters die ik nodig heb, en hoe heet het dan? Ik kan genoeg 3,5mm jack male -> 2 female vinden, maar tot noch toe geen enkele female -> 2 male. Zelfde geld voor USB en RJ45. Iemand suggesties? Ik sta overigens ook open voor andere goedkope oplossingen
When life throws you a curve, lean into it and have faith!