Toon posts:

verschijn ik whatsappcontact als persoon mijn nr niet heeft?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een Samsung S6. Ik heb van iemand een telefoonnummer en heb deze ingevoerd in mijn adresboek. Ik kan het whatsapp fotootje van diegene zien bij mijn whatsapp contacten.
Diegene heeft echter mijn nummer NIET en ik heb ook nog nooit een whatsapp-bericht naar diegene gestuurd. Als het goed is, ben ik dus niet zichtbaar tussen de whatsapp contactpersonen van diegene toch?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:46
Klopt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor je snelle reactie. Volgende vraag: op welk moment word ik WEL zichtbaar als whatsapp contactpersoon? Moet ik dan echt een app hebben verstuurd of gebeurt dat al als ik de persoon openklik om de laatst gezien status te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Als je op het foto'tje "klikt" moet je wel zorgen dat je niet per ongeluk op het hoorntje klikt. Dat is de fuckup die een hoop mensen maken :+

Je bent alleen zichtbaar als je actief een connectie hebt met iemand (Dwz: Of een contact in je adresboek of een openstaande chat)

[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 17-10-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:38:
Hey bedankt voor je snelle reactie. Volgende vraag: op welk moment word ik WEL zichtbaar als whatsapp contactpersoon? Moet ik dan echt een app hebben verstuurd of gebeurt dat al als ik de persoon openklik om de laatst gezien status te bekijken?
Je bent pas zichtbaar als je bewust contact opneemt met die persoon. Dat wil zeggen een bericht sturen of een whatsapp telefoontje plegen. Daarvoor niet.

Mocht je wel een telefoontje plegen of een Whatsapp sturen, ziet die persoon overigens alleen je telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:38:
Alleen als jij die gene een berichtje stuurt of die gene jou in je adressenboek toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:14
rens-br schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Je bent pas zichtbaar als je bewust contact opneemt met die persoon. Dat wil zeggen een bericht sturen of een whatsapp telefoontje plegen. Daarvoor niet.

Mocht je wel een telefoontje plegen of een Whatsapp sturen, ziet die persoon overigens alleen je telefoonnummer.
+ naam die je hebt ingevuld bij whatsapp.
Dat wordt ook meegegeven dat staat dan in cursief naast het telefoonnummer
Pagina: 1