Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om met name F1 2016 te spelen, in eerste instantie op 1x 1080p maar mogelijk later op hogere resolutie of misschien wel op 3x 1080p. En het idee is om nu alles op (bijna) maximaal te kunnen zetten met een goede fps zodat het systeem wat jaartjes later nog steeds de nieuwe spellen aan kan.
Andere spellen die waarschijnlijk gespeeld worden zijn Euro Truck Simulator 2 en iets van een rally sim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het idee is om onder de €900,- te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat me nu alleen om de pc. Monitor moet ik nog uitzoeken en er is al een Thrustmaster F150 stuurtje. En natuurlijk komt er nog een Win10 licentie bij maar dat laat ik even buiten deze lijst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij is onderstaande lijstje compleet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet direct. Wel kwaliteit natuurlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een relatief kleine kast. En natuurlijk is het aardig als het geluid binnen de perken blijft dus ik heb geprobeerd daar naar te kijken.
Verder zou het mooi zijn dat alle onderdelen een beetje vlot leverbaar zijn, dit lijstje lijkt dat wel te zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grootste vraag is of ik iets ben vergeten of, erger nog, ik een combinatie van onderdelen heb gemaakt die helemaal niet gaat passen. En verder sta ik open voor al jullie adviezen.
Het idee is om dinsdag de boel te kunnen bestellen zodat misschien aan het einde van deze week een leuke computer staat te pronken.
Dit heb ik nu bij elkaar gezocht.
Dank jullie alvast voor jullie input
.
Het doel is om met name F1 2016 te spelen, in eerste instantie op 1x 1080p maar mogelijk later op hogere resolutie of misschien wel op 3x 1080p. En het idee is om nu alles op (bijna) maximaal te kunnen zetten met een goede fps zodat het systeem wat jaartjes later nog steeds de nieuwe spellen aan kan.
Andere spellen die waarschijnlijk gespeeld worden zijn Euro Truck Simulator 2 en iets van een rally sim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het idee is om onder de €900,- te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat me nu alleen om de pc. Monitor moet ik nog uitzoeken en er is al een Thrustmaster F150 stuurtje. En natuurlijk komt er nog een Win10 licentie bij maar dat laat ik even buiten deze lijst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij is onderstaande lijstje compleet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet direct. Wel kwaliteit natuurlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een relatief kleine kast. En natuurlijk is het aardig als het geluid binnen de perken blijft dus ik heb geprobeerd daar naar te kijken.
Verder zou het mooi zijn dat alle onderdelen een beetje vlot leverbaar zijn, dit lijstje lijkt dat wel te zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grootste vraag is of ik iets ben vergeten of, erger nog, ik een combinatie van onderdelen heb gemaakt die helemaal niet gaat passen. En verder sta ik open voor al jullie adviezen.
Het idee is om dinsdag de boel te kunnen bestellen zodat misschien aan het einde van deze week een leuke computer staat te pronken.
Dit heb ik nu bij elkaar gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 43,90 | € 43,90 |
| 1 | Noctua NH-L12 | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 12,09 | € 12,09 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 70,95 | € 70,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,74 | |