Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hoog niveau. Ik heb geen behoefte aan maximale instelling. Ik ben wel een competitieve gamer die graag shooters speelt. Voorbeeld van een shooter die ik zeker ga spelen in battlefield 1. Goede FPS is dus een must
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk rond de 1000 euro uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem sowieso mijn werkgeheugen mee omdat ik deze pas heb aangeschaft voor mijn huidige desktop. ik heb momenteel 2x4 GB van (kan me het merk even niet meer herinneren. Is dit een probleem?) Of is het raadzaam om sowieso 16gb aan te schaffen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een up to date videokaart die de volgende paar jaar mee kan. Geld ook voor CPU.
Maybe een stomme vraag. Maar met een degelijke SSD, wat voor harde schijf moet er dan nog in/bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje geluid maakt zeker niet uit. Het hoeft ook niet in een te kleine kast. Ik heb de ruime. fancy verlichting etc hoef ook allemaal niet
Ga je overklokken?
dat ben ik niet van plan?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit lijst zelf samengesteld met wat google en informatie van vrienden. Belangrijkste vraag is eigenlijk of jullie denken dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is en of het systeem kan wat ik wil
*EDIT* Ik heb dus allerlei producten gekoppeld. Ik zie alleen niet het lijstje wat ik bij andere topics zie. Excuses, Ik probeer het op te lossen*
Gamen op hoog niveau. Ik heb geen behoefte aan maximale instelling. Ik ben wel een competitieve gamer die graag shooters speelt. Voorbeeld van een shooter die ik zeker ga spelen in battlefield 1. Goede FPS is dus een must
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk rond de 1000 euro uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem sowieso mijn werkgeheugen mee omdat ik deze pas heb aangeschaft voor mijn huidige desktop. ik heb momenteel 2x4 GB van (kan me het merk even niet meer herinneren. Is dit een probleem?) Of is het raadzaam om sowieso 16gb aan te schaffen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een up to date videokaart die de volgende paar jaar mee kan. Geld ook voor CPU.
Maybe een stomme vraag. Maar met een degelijke SSD, wat voor harde schijf moet er dan nog in/bij
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
1 | MSI H110M PRO-D | € 48,76 | € 48,76 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 497,95 | € 497,95 |
1 | Fractal Design Core 1500 | € 50,- | € 50,- |
1 | be quiet! PurePower 9 400W | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 112,87 | € 112,87 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 939,43 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje geluid maakt zeker niet uit. Het hoeft ook niet in een te kleine kast. Ik heb de ruime. fancy verlichting etc hoef ook allemaal niet
Ga je overklokken?
dat ben ik niet van plan?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit lijst zelf samengesteld met wat google en informatie van vrienden. Belangrijkste vraag is eigenlijk of jullie denken dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is en of het systeem kan wat ik wil
*EDIT* Ik heb dus allerlei producten gekoppeld. Ik zie alleen niet het lijstje wat ik bij andere topics zie. Excuses, Ik probeer het op te lossen*
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 23:29 . Reden: gefaald lijste ]