Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monologue
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-01-2023
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen. Aangezien het scherm voor mij niet groter dan 5 inch hoeft te zijn en ik graag dual speakers wil, spreekt de HTC One M9 mij aan. Dat ik deze smartphone ga kopen staat voor mij zo goed als vast (tenzij er nog andere 1080p 5" smartphones zijn met dual speakers waar ik niet van af weet?).

Het enige waar ik nog niet uit ben is welke versie ik zou nemen: de HTC One M9 of de HTC One M9 Prime Camera.
De processor lijkt te verschillen, maar voor de rest ben ik er niet goed van op de hoogte. De prijs tussen de twee is vrijwel hetzelfde (400 euro).
Ik neem aan dat de HTC One M9 Prime Camera beter is, aangezien deze nieuwer is en blijkbaar een verbeterde camera heeft, maar ik wil toch graag ook de mening horen van mensen die er meer van af weten. Welke versie is beter/raden jullie mij aan te kopen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik zou zeker in geval van updates de nieuwe kiezen, dan heb je langer ondersteuning. Ik begrijp je voorkeur voor dual speakers, of in ieder geval front facing speakers. Daar ben ik ook wel aan gehecht op mijn M7. Maar 400 euro voor die telefoon is wel erg veel geld voor wat je krijgt. Volgens mij was de snapdragon 810 ook een heethoofd, ook in de m9 en dat is niet zo fijn (voor accu, voor warmte, en mindere prestaties als die warm loopt). Hoe het met die helios zit moet je even kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 16-10-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Bijzonder om dual speakers te prefereren boven de rest van de hardware. Zeker gezien het geluid dat een mobiel reproduceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
De Prime editie is inderdaad nieuwer maar behalve een nieuwe camera (of deze ook beter is dan de oude camera weet ik niet) is de Prime in veel opzichten slechter dan de gewone M9. Minder opslag, minder werkgeheugen en een mindere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:25

13art

Moderator Mobile
Topic verplaatst naar MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis