Win2K server en Detonator

Pagina: 1
Acties:

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb Asus V710 MX 400, en Windows 2000 server nl SP1.
Zowel met Detonator 1200 als 1260 heb ik het probleem dat zogauw ik iets in de resolutie wil aanpassen dat de hele bak hangt.
Heeft iemand ervaring met een detonator die wel gewoon werkt onder win2k server?
Grtz.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:00
Wat voor moederbord en rest van configuratie heb je?

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Heb zelf W2k SP2 Server met TNT2 en W2K SP2 Workstation met GForce2. Allebei draaiende met NVidia detonator3 v12.41 tot nu toe geen vreemde dingen meegemaakt. Heb trouwens de drivers geinstalleerd vóór SP2.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:04
Op vrijdag 29 juni 2001 00:49 schreef B.A. Baracus het volgende:
Heb Asus V710 MX 400, en Windows 2000 server nl SP1.
Zowel met Detonator 1200 als 1260 heb ik het probleem dat zogauw ik iets in de resolutie wil aanpassen dat de hele bak hangt.
Heeft iemand ervaring met een detonator die wel gewoon werkt onder win2k server?
Grtz.
Ik had soortgelijk probleem met Win2k server + asus 7700 + detonator 12.90 + SP1. Scherm werd gewoon zwart bij veranderen van resolutie BEHALVE als ik de resolutie veranderde direct na startup. Heb nu SP2 geinstalleerd en tot nu toe nog geen probleem.

• B.A. Baracus
  • Niet online
Okay, zal eerst SP2 installeren, kijken of dat helpt. Mobo is trouwens asus p5a, dus geen via 4-1- dingen ofzo.

• DJSmiley
  • Laatst online: 21-08 17:55
1. instal eens SP2 ?
2. Detonators werken perfect onder Win2k (pro).. Server zou dus ook moeten lukken lijkt mij..

Maarre: Doet die bak t onder een ander OS wel? of dan 't zelfde probleem.

enne.. wtf moet je met een Geforce in een SERVER :? :? :?

• DJSmiley
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op vrijdag 29 juni 2001 13:13 schreef B.A. Baracus het volgende:
Okay, zal eerst SP2 installeren, kijken of dat helpt. Mobo is trouwens asus p5a, dus geen via 4-1- dingen ofzo.
mm.. een BX bord?? heb zelf al div keren gezeik gehad met BX en MX geforce (was dan de MX200)

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Op vrijdag 29 juni 2001 21:54 schreef DJSmiley het volgende:
1. instal eens SP2 ?
2. Detonators werken perfect onder Win2k (pro).. Server zou dus ook moeten lukken lijkt mij..

Maarre: Doet die bak t onder een ander OS wel? of dan 't zelfde probleem.

enne.. wtf moet je met een Geforce in een SERVER :? :? :?
Da's toch niet zo raar? Bij mij is de snelste bak ook de server, maar dus ook de bak waarop ik loop te gamen, heb er alleen een GF2 GTS inzitten :P

Blaat

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op vrijdag 29 juni 2001 13:13 schreef B.A. Baracus het volgende:
De p5a heeft een Ali-chipset, en heeft deze ook aparte drivers nodig voor het agp gedeelte. Daarnaast is bekend dat het betreffende chipset nogal problemen kan geven met TNT/Geforce chipsets.
Op woensdag 03 oktober 2001 03:45 schreef Cowboy Henk het volgende:

[..]

Da's toch niet zo raar? Bij mij is de snelste bak ook de server, maar dus ook de bak waarop ik loop te gamen, heb er alleen een GF2 GTS inzitten :P
Aangezien WIndows 2000 Server geoptimaliseerd is voor achtergrondtaken (het server gedeelte) is het idd raar IMHO om daar games op te gaan spelen, daar games een voorgrondtaken zijn.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1