Hallo,
Ik wil graag mijn bestaande pc wat upgrade zodat mijn spel, War Thunder wat soepeler loopt.
het spel loopt nu redelijk op medium grafische instellingen, maar hapert zo nu en dan wat. vooral dat wil ik er uit hebben het moet soepel lopen, grafische hoeft het in principe niet mooier.
Ik heb er weinig verstand van en hoop zo advies van jullie te krijgen.
Voor de upgrade heb ik een kleine budget van zo'n 300 euro.
Dit zit er nu in.
Moederbord: Gigabyte GA-Ep43-DS3L
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU E7400 @ 2.80GHz
werkgeheugen: Kingston HyperX DDR2 1gb , 2 keer
videokaart: AMD Radeon HD5830 Xtreme 1G
Koeling: Coolermaster (verder geen type nummer bekend maar een best groot koelribben blok en grote ventilator)
Voeding: HKC 550W
Opslag 1x samsung (320gb 7200rpm/16M)
1x seagate 1tb
als ik nog wat extra moet vermelden hoor ik het graag, en anders hoop ik dat jullie er zo mee uit de voeten kunnen.
Ik wil graag mijn bestaande pc wat upgrade zodat mijn spel, War Thunder wat soepeler loopt.
het spel loopt nu redelijk op medium grafische instellingen, maar hapert zo nu en dan wat. vooral dat wil ik er uit hebben het moet soepel lopen, grafische hoeft het in principe niet mooier.
Ik heb er weinig verstand van en hoop zo advies van jullie te krijgen.
Voor de upgrade heb ik een kleine budget van zo'n 300 euro.
Dit zit er nu in.
Moederbord: Gigabyte GA-Ep43-DS3L
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU E7400 @ 2.80GHz
werkgeheugen: Kingston HyperX DDR2 1gb , 2 keer
videokaart: AMD Radeon HD5830 Xtreme 1G
Koeling: Coolermaster (verder geen type nummer bekend maar een best groot koelribben blok en grote ventilator)
Voeding: HKC 550W
Opslag 1x samsung (320gb 7200rpm/16M)
1x seagate 1tb
als ik nog wat extra moet vermelden hoor ik het graag, en anders hoop ik dat jullie er zo mee uit de voeten kunnen.