Toon posts:

Pricewatch...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze tft monitor in de pricewatch staan voor f 999,-.

Da's natuurlijk hardstikke leuk, en het klopt ook wel. Maar toch moet er volgens mij even ergens een regeltje bij dat dit is ná aftrek van de energie premie.

Bij veel (aantal) duurdere monitoren krijg je dit namelijk ook nog terug, waardoor ze ook een stuk goedkoper worden.

Misschien handig om bij het veranderen van de prijs van een monitor er bij te zetten dat je de prijs zonder energie premie er neer moet zetten? (dus 100,- duurder bij sommige)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn heeft de prijs veranderd.... :)

Ik vind het ook wel een goed idee om de prijs exclusief energiepremie te vermelden. Het was me al opgevallen dat veel bedrijven de laatste tijd misbruik maken van die premie in hun advertenties.

Maargoed, een besluit hierover laat ik aan het MT over... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Ik ben het met Moartn eens. Als ik iets koop wil ik de echte prijs zien, niet de prijs na aftrek van bepaalde kortingen die ik ACHTERAF zelf moet claimen bij Essent

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
^^

Misschien een adje die er toch even over na wil denken? Ik vind het eigenlijk wel een goed idee...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

* Wouter ook, maar om dat duidelijk te maken aan 500+ winkels en ook nog actief te controleren zal een lastig karwei worden :o

Professioneel Hyves-weigeraar