Windows 10 upgrade key

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor-xd
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-06 12:17
Mijn vraag
Ik wil voor een familielid een niet-legitieme Windows 7 Home Premium upgraden naar Windows 10 Home. Hiervoor heb ik een Windows 10 Serial aangeschaft, maar als ik deze invoer tijdens de upgrade zegt Windows dat de serial niet van toepassing is op dit product. Ik heb gemailed met de leverancier en die zei dat de serial die ik gekocht heb niet gebruikt kan worden voor upgrades, maar alleen voor een schone installatie. Nu wil ik graag een upgrade-serial kopen zodat alle bestanden bewaard blijven, maar ik heb geen idee hoe ik hier aan kan komen. Hebben jullie advies waar ik op moet zoeken? Liefst voor een niet al te hoge prijs ;)

Relevante software en hardware die ik gebruik
  • Niet legitieme Windows 7 Home Premium
  • Windows 10 cd gemaakt met de MediaCreationToolkit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie verhaal

Beste antwoord (via victor-xd op 16-10-2016 12:35)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of beter gezegd, je hebt een legale key voor een volledige versie. Gebruik die en zorg gewoon zoals iedereen voor een backup. Lekker met een schone lei beginnen is beter.

Je hebt de hele dag nog om alles er weer op te zetten wat ze echt gebruiken ipv de oude rommel mee te nemen. Een upgrade duurt ook veel langer dan een kale installatie. Wil je echt een upgrade doen, dan ben je uiteindelijk meer tijd kwijt voor zowel het vinden en aanschaffen van een licentie en het uitvoeren ervan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dus je probeert een illegale win 7 te upgraden? Lijkt me dat je dan niet eens MAG upgraden.
Wat jij ondervindt is een van de risico's van illegale software. Doe maar een reinstall, hier gaan we je niet mee helpen. Aan illegale software doen we op GoT niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of beter gezegd, je hebt een legale key voor een volledige versie. Gebruik die en zorg gewoon zoals iedereen voor een backup. Lekker met een schone lei beginnen is beter.

Je hebt de hele dag nog om alles er weer op te zetten wat ze echt gebruiken ipv de oude rommel mee te nemen. Een upgrade duurt ook veel langer dan een kale installatie. Wil je echt een upgrade doen, dan ben je uiteindelijk meer tijd kwijt voor zowel het vinden en aanschaffen van een licentie en het uitvoeren ervan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor-xd
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-06 12:17
@The Eagle: Even voor de duidelijkheid: De software is op geen enkele wijze illegaal. Windows is alleen niet geactiveerd.

Ik zal het dan inderdaad moeten doen met een schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:20

TheVMaster

Moderator WOS
victor-xd schreef op Sunday 16 October 2016 @ 12:34:
@The Eagle: Even voor de duidelijkheid: De software is op geen enkele wijze illegaal. Windows is alleen niet geactiveerd.

Ik zal het dan inderdaad moeten doen met een schone installatie.
Eh...volgens mij mankeert het mij dan enorm aan de ogen, want in de TS staat
Relevante software en hardware die ik gebruik
• Niet legitieme Windows 7 Home Premium
Aangezien de verkoper van de Windows 10 key heeft aangegeven dat hij alleen voor een clean install gebruikt kan worden stel ik voor dat je dat ook gewoon doet. Je bent dan gelijk van alle mogelijk niet illegale zaken af. Daarnaast hoef je hier geen ondersteuning te verwachten bij het gebruik van een niet legitieme Windows (7) versie...dus deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.