Videokaart pins niet in moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

• Connor Bosman
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-12-2025
Hallo beste Tweakers, ik heb een vraagje. Mijn videokaart zijn pins komen niet in het moederbord doordat de metalen bracket blokkeert de videokaart er helemaal in te duwen. Ik heb zelf al gedacht aan misschien een stukje uit mijn kast wegzagen, maar ik zou dit een beetje jammer vinden van mijn garantie. Wat moet ik doen?

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik had ook een kast waar de videokaart niet in past. Enige optie is om te gaan slijpen of een andere kast te kopen. Je garantie vervalt wel, maar wanneer doe je beroep op deze garantie.

Ik had ook geen zin om zolang te wachten op een andere oplossing. Was binnen 5 minuten gebeurt en ik kon weer verder.

Vonken vlogen eraf.
M'n vrouw zei "wat ben je aan het doen?"
Ik "m'n nieuwe pc in elkaar zetten!"

[ Voor 39% gewijzigd door grote_oever op 16-10-2016 09:23 ]

Verwijderd

Welke kast, welke videokaart en welk moederbord.
Heb je standoffs gebruikt?

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:10:
Welke kast, welke videokaart en welk moederbord.
Heb je standoffs gebruikt?
Dit dus. Kan mezelf haast niet voorstellen dat je dit probleem hebt als je het moederbord correct ingebouwd hebt, mits het een low profile videokaart betreft.

Bij deze, graag wat foto's en een lijstje van de gebruikte hardware!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02-2025
Bij mij gaan er ook meteen alarmbellen rinkelen, heb je voor het moederbord wel standoffs gebruikt?

• Guyver2
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:20
Pak een tang en buig dat metalen bracket naar beneden. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Guyver2 op 16-10-2016 10:54 ]

Hehehehe!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier op Tweakers gaan we altijd uit van eigen opzoekwerk en compleetheid van informatie. Dat is hier beiden niet het geval. Probeer eerst zelf uit te vogelen hoe je je probleem kunt oplossen. Lukt dat niet, open dan een topic waarin je op zijn minst vertelt waar je pc uit bestaat en welke stappen je hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. Ook helpen foto's in deze situatie enorm. Zoals je het nu post kunnen we er helaas helemaal niets mee.

Voor meer informatie, zie Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.