Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan 1200 inclusief een monitor maar dat gaat lastig worden, wellicht dat iemand nog leuk kan schuiven met de samenstelling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een muis, en heb nog wel een oud toetsenbord liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag WoT en Battlefield 1 soepel kunnen spelen op goede graphics.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia hebben toch wel mijn voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is onderstaande build een beetje gebalanceerd? Passen die componenten in de behuizing? Deze behuizing is zeer mooi maar heb zo m'n twijfels of alles er in past. Zou ik wellicht nog uitkunnen met een 110 moederbord?
Als monitor had ik de LG25UM58-P in gedachten. Is deze aan te raden voor FPS gaming? Ik weet dat TN een snellere reactietijd heeft maar hoor ook veel dat het verlies in beeldkwaliteit die moeite niet waard is.
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan 1200 inclusief een monitor maar dat gaat lastig worden, wellicht dat iemand nog leuk kan schuiven met de samenstelling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een muis, en heb nog wel een oud toetsenbord liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag WoT en Battlefield 1 soepel kunnen spelen op goede graphics.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia hebben toch wel mijn voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is onderstaande build een beetje gebalanceerd? Passen die componenten in de behuizing? Deze behuizing is zeer mooi maar heb zo m'n twijfels of alles er in past. Zou ik wellicht nog uitkunnen met een 110 moederbord?
Als monitor had ik de LG25UM58-P in gedachten. Is deze aan te raden voor FPS gaming? Ik weet dat TN een snellere reactietijd heeft maar hoor ook veel dat het verlies in beeldkwaliteit die moeite niet waard is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 126,60 | € 126,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.044,30 | |
Alvast bedankt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 00:36 ]