Toon posts:

B&W A7 of Sonos play:5 (gen2)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik twijfel tussen de A7 en de play:5. Ik heb internet al afgezocht naar verdicts of reviews van beide maar helaas.

Wat zouden jullie kiezen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies hoort in CEA thuis. Een verhuizing die kant op dus.
Maar met deze magere topic start zal het qua reacties waarschijnlijk erg rustig blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:35:
Mijn vraag:
Ik twijfel tussen de A7 en de play:5. Ik heb internet al afgezocht naar verdicts of reviews van beide maar helaas.

Wat zouden jullie kiezen?
Een Bluesound. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
Ik vind de potentie van Sonos pas boven komen op het moment dat je meerdere apparaten hebt. Geluidstechnisch is het apparaat verder in orde maar er is voor het geld beter te krijgen. Dus tenzij je het voordeel van meerdere Sonos apparaten in het toekomst wil hebben zou ik hem lekker links laten liggen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik ben zelf fan van Ruark Audio. De r4 of r2 zijn dan zeer mooie apparaten.

Bij de genoemde 2 zou ik B&w kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb zelf een aantal Sonos apparaten en wat al door Clifdon aangegeven word, als je van plan bent uit te breiden, kijk naar Sonos. Zelf heb ik door me hele huis Sonos staan 4 x Play 1 en 2 x Play 5 en het is gewoon zo fijn.

Pak er een Spotify Premium abbo bij en je kan alles luisteren wat je wilt. De 2 Play 5 speakers staan in mijn woonkamer (6 bij 11m) en kunnen de hele kamer ruim vullen.

Ga anders gewoon even luisteren, uiteraard is een 'winkel situatie' niet hetzelfde als thuis maar kan wel een idee geven.

Moet wel zeggen wil je een Play5 zou ik persoonlijk voor 2 stuks gaan, anders 2 x Play1 ipv 1 Play 5 (Play 3 vind ik lelijk, het oog wil ook wat).

Ook de Sonos app voor Android (Apple vast ook wel) werkt perfect en bied nog veel meer dan alleen Spotify, Google Music etc. Check hier voor een overzicht : http://www.sonos.com/en/streaming-music

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1