Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Is het mogelijk om google pixel te importeren van Duitsland en hoe zou ik dat kunnen doen als het mogelijk is?
Ik heb gehoord dat de google pixel 20 oktober in Duitsland komt en het onbekend is wanneer het in Nederland komt. Ik weet niet zo zeker of dat echt zo is dus ik zou het graag willen weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Gewoon bestellen uit duitsland, geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
skipe schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:36:
Gewoon bestellen uit duitsland, geen probleem
Oh bedankt. Waar kun je in duitsland maandelijks betalen voor een telefoon? Bijvoorbeeld inplaats van in 1x 800 euro te betalen dat je in termijnen betaald en weet je misschien ook of het 20 oktober daar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet dat ten tijde van de Nexus 5 heel veel mensen die kochten via Amazon.de, is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CH40S schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:41:
Ik weet dat ten tijde van de Nexus 5 heel veel mensen die kochten via Amazon.de, is dat geen optie?
Ik zie de google pixel niet staan op amazon.de

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:38:
[...]

Oh bedankt. Waar kun je in duitsland maandelijks betalen voor een telefoon? Bijvoorbeeld inplaats van in 1x 800 euro te betalen dat je in termijnen betaald en weet je misschien ook of het 20 oktober daar komt?
Naar mijn weten kan je helemaal geen leningen afsluiten in het buitenland (wat jij wilt doen)..

Het is geen probleem om iets te kopen en laten bezorgen vanaf Duitsland, maar een lening op een telefoon afsluiten in Duitsland is wel een probleem (kan gewoonweg niet).

Mijn auto onderdelen bestel ik allemaal uit Duitsland (Audi, dus scheelt veel geld), maar niks kan op achteraf betalen of in termijnen, voor de Duitsers zelf kan dat uiteraard wel maar niet voor buitenlanders.. Dit is bij elk product van toepassing, dus nee in 1x betalen maar niet met leningen een telefoontje krijgen..

[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 15-10-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Naar mijn weten kan je helemaal geen leningen afsluiten in het buitenland (wat jij wilt doen)..

Het is geen probleem om iets te kopen en laten bezorgen vanaf Duitsland, maar een lening op een telefoon afsluiten in Duitsland is wel een probleem (kan gewoonweg niet).
Oh oke. Weet u misschien waar je de google pixel kan kopen in duitsland? Ik kan het niet vinden, zelfs niet op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:56:
[...]

Oh oke. Weet u misschien waar je de google pixel kan kopen in duitsland? Ik kan het niet vinden, zelfs niet op amazon.
Poehhhhhh ik ben zelf helemaal niet opzoek naar dit toestel, maar wat bij bedrijven als de Mediamarkt / Saturn achtige dingen? Die hebben meestal wel het nieuwste van het nieuwste liggen. Ook liggen deze bedrijven overal wel op de grens van Nederland.

Let op, kopen zal geen enkel probleem zijn, net als het bezorgen (Duitsers zijn echte werkers), maar die lening waar je het over hebt/had is een no-go, gaat via geen 1 Duitse site/winkel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:58:
[...]

Poehhhhhh ik ben zelf helemaal niet opzoek naar dit toestel, maar wat bij bedrijven als de Mediamarkt / Saturn achtige dingen? Die hebben meestal wel het nieuwste van het nieuwste liggen. Ook liggen deze bedrijven overal wel op de grens van Nederland.

Let op, kopen zal geen enkel probleem zijn, net als het bezorgen (Duitsers zijn echte werkers), maar die lening waar je het over hebt/had is een no-go, gaat via geen 1 Duitse site/winkel werken.
Ik kan de google pixel gewoon nergens vinden. Zelfs niet op: Mediamarkt, Amazon en Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:00:
[...]

Ik kan de google pixel gewoon nergens vinden. Zelfs niet op: Mediamarkt, Amazon en Saturn.
Misschien een weekje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar de release date is 20 oktober van wat ik gezien heb dan moet je hem zeker toch wel kunnen pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:08
Misschien omdat het toestel ook nog niet leverbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Even snel zoeken kwam ik uit op telekom.de. Je kan hem bij telekom.de pre orderen. Echter weet ik niet of ze hem ook naar Nederland kunnen versturen en of daar ook nog een sim-lock op zit.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RWK__ schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:08:
Even snel zoeken kwam ik uit op telekom.de. Je kan hem bij telekom.de pre orderen. Echter weet ik niet of ze hem ook naar Nederland kunnen versturen en of daar ook nog een sim-lock op zit.
Kan ik dan niet beter gaan wachten tot ze hem verkopen bij Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:07:
[...]

Maar de release date is 20 oktober van wat ik gezien heb dan moet je hem zeker toch wel kunnen pre-orderen?
Dat valt vies tegen met telefoontjes hoor. Zijn maar bar weinig producten wat je bijv bij de mediamarkt oid kan pre-orderen, en al helemaal als het om een ''onbekend'' toestel gaat.
Met de Ps4/xbox one bijv waar de halve wereld om wakker ligt, daarbij doen ze het wel. Misschien ook wel bij de iPhone of nieuwste Samsung telefoon.

Kan je niks op de site van google (oh onhandig, ik bedoel uiteraard de product site van google xd) vinden over een pre-order? Wat als je het toestel direct via Google koopt? Of gaat dat niet doordat die hier nog niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Dat valt vies tegen met telefoontjes hoor. Zijn maar bar weinig producten wat je bijv bij de mediamarkt oid kan pre-orderen, en al helemaal als het om een ''onbekend'' toestel gaat.
Met de Ps4/xbox one bijv waar de halve wereld om wakker ligt, daarbij doen ze het wel. Misschien ook wel bij de iPhone of nieuwste Samsung telefoon.

Kan je niks op de site van google (oh onhandig, ik bedoel uiteraard de product site van google xd) vinden over een pre-order? Wat als je het toestel direct via Google koopt? Of gaat dat niet doordat die hier nog niet uit is?
Dat gaat dus niet via google want hij staat er niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Kan ik dan niet beter gaan wachten tot ze hem verkopen bij Amazon?
Je zou inderdaad beter kunnen wachten. Als je een beetje Duits kan spreken, zou je ze ook even kunnen bellen en vragen of ze ook naar Nederland versturen, als je het toestel erg snel in huis wilt hebben.

Als je anders nog een weekje of twee wacht, zal het vanzelf ook wel op Amazon verschijnen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RWK__ schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Je zou inderdaad beter kunnen wachten. Als je een beetje Duits kan spreken, zou je ze ook even kunnen bellen en vragen of ze ook naar Nederland versturen, als je het toestel erg snel in huis wilt hebben.

Als je anders nog een weekje of twee wacht, zal het vanzelf ook wel op Amazon verschijnen.
Oh oke dan ga ik beter wel even wachten. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Dat en meestal na drie weken daalt de prijs ook nog wat. Wachten is sosieso beter want dan heb je ook d eeerste reviews kunnen lezen van het eindproduct en besluiten of het echt het geld waard is.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:14:
Bedenk je echter wel, dat de prijzen van dergelijke toestellen op zich redelijk snel zakken ook. Ik had ten tijde van de Nexus 5 ook dat na een paar weken het toestel al een stuk goedkoper was, dat is mij die meerprijs (Toch ruim €50,-) niet waard. Maar goed; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Wel is het iets om rekening mee te houden.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 15-10-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Ik gooi het topic dicht. Topic starter mag eerst zelf wat onderzoek doen zoals we ook verwachten van onze gebruikers. Als er dan nog zaken onduidelijk zijn horen we het natuurlijk graag.
Daarbij hoor dit meer in het Mobile Aankoop Advies (MAA) forum dan hier.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.