4 TB kan je best veel noemen volgens mij voor een consumenten lijn. Ik denk dat er weinig gebruikers zijn die dat reden en daardoor zou je wel eens kunnen opvallen bij Telfort.
De Fair Use Policy kan wel eens gaan gelden als je het te gortig maakt.
De Fair Use Policy (FUP) is een oude benaming voor wat we nu noemen: normaal consumentengebruik.
Je kunt naar hartelust internetten, downloaden en bellen, zolang de door jou gebruikte hoeveelheid data over langere periodes gemeten maar niet hoger is dan 5 maal het gemiddelde gebruik van data door houders van het desbetreffende Telfort abonnement. De beoordeling of je overeenkomstig deze norm hebt gehandeld, ligt geheel bij Telfort internet. Bij een meer dan 5 maal gemiddeld gebruik word je daarover door Telfort geïnformeerd. Als je meer dan 5 maal het gemiddeld gebruik van andere gebruikers van dezelfde Dienst overschrijdt, is Telfort bij voortzetting van dit excessief gebruik gerechtigd het gebruik dat boven de normen ligt, alsnog aan je in rekening te brengen.
Als ik naar mijn eigen verbruik kijk zit ik tussen de 75 en 100 GB per maand met mijn Laptop, Tablet, Telefoon, Smart-TV dit kan je denk wel al consumenten verbruik rekenen dus jou 4 TB gaat wel opvallen denk ik zo.
[
Voor 9% gewijzigd door
HKLM_ op 15-10-2016 20:55
]