Waarom gaan zoeel topics over CS?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Word er dan niks anders meer gespeeld :? En dan bedoel ik dus vooral topics zoals wat is de beste CS muis |:( Maak een topic wat is de beste gameing muis want CS is helemaal niet zo speciaal IMHO.

Verwijderd

Sja, omdat cs veel gespeeld wordt?

..om maar ff iets te noemen.

En specifiek voor een spel is ook wel handig, niet alle spellen hebben zelfde belangen bij bijv een bepaald type muis..

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik gebruik maar 2 muis knoppen voor CS, scrollwheel down en linker Mouse voor schieten :?

Verwijderd

Op elk tijdstip spelen er zo'n 60000(!) mensen counterstrike. Lijkt me dus logisch dat mensen een goede cstrike muis willen hebben. Het wordt gewoon veel gespeeld en dat is een feit.

Verwijderd

Er spelen meer mensen CS dan de hele 3d shoot em up scene samen. Dus TFC Q3 en weet ik veel wat allemaal... En er zijn ook nog eens veel problemen met CS en ook veel newbies, daarom veel topics.

Verwijderd

ik haat CS;

Verwijderd

DrDoom ..is te merken als jij laatst die k*t teamkiller was op Strikerz..

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:17 schreef G3R10 het volgende:
DrDoom ..is te merken als jij laatst die k*t teamkiller was op Strikerz..
Als'et'em is dan verdient'ie een ban... :(
Maar goed... T'is al gezegd... CS word gewoon veel gespeeld dus komen er veel topics over. Ik weet niet of jij hier was toen black & white uit kwam maar je moest eens weten hoeveel topics erover geopend zijn... Zelfde gebeurd met Operation Flashpoint. Ik zou zeggen... Negeer gewoon die topics over CS dan. Want met dit soort topics lok je alleen maar flames uit... |:(
Valt nu nog wel mee, Maar ik snap niet wat voor reacties jij verw8 op dit soort topics.

Verwijderd

blaat topic

Verwijderd

Over een paar weken is het helemaal Operation FlashPoint.
Dat is namelijk een vette verbetering!!!
<eigen mening> :P

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:51 schreef Paestero het volgende:
blaat topic
Op vrijdag 29 juni 2001 00:15 schreef DrDoom het volgende:
ik haat CS;
Op vrijdag 29 juni 2001 00:54 schreef jbalk het volgende:
Over een paar weken is het helemaal Operation FlashPoint.
Dat is namelijk een vette verbetering!!!
<eigen mening> :P
Hier ben ik het allemaal mee eens. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mwa, ik denk dat ik deze maar dicht doe. CS wordt gewoon veel gespeeld vandaar dat er ook veel topics over gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.