Beste tweakers,
Ik ben voor een zorg instelling met zo’n 20 medewerkers op zoek naar een “online document server” Waarbij je via de browser kan inloggen en toegang krijgt tot de juiste mappen.
Het moet zo simpel mogelijk en er is niet heel veel budget.
Office365 is volgens mij te duur
En de gratis google drive biedt standaard te weinig ruimte en geen centrale plek om gebruikers aan te maken. Waarop kan ik het beste googlen denken jullie?
Voor een cloud oplossing is gekozen ivm de bereikbaarheid, hoge beschikbaarheid, en vaak automatisch een goede backup.
Heeft iemand van mij een dergelijke oplossing voor enkele tientjes per maand?
Eigenlijk een soort online server of online NAS die goed en simpel te beheren moet zijn.
Een andere oplossing die aan de eisen voldoet hoor ik ook graag!
...
Ik ben voor een zorg instelling met zo’n 20 medewerkers op zoek naar een “online document server” Waarbij je via de browser kan inloggen en toegang krijgt tot de juiste mappen.
- De data betreft maximaal 25GB en bestaat uit office documenten, PDF’s en foto’s.
- De medewerkers moeten er vanuit huis of elke andere locatie met internet bij kunnen met een eigen inlog. Office is op de eigen machine beschikbaar.
- De medewerkers zullen in 3 groepen geplaatst worden met hun eigen toegangsrechten
- Wanneer een medewerker uit dienst gaat moet de account uit te schakelen zijn
Het moet zo simpel mogelijk en er is niet heel veel budget.
Office365 is volgens mij te duur
En de gratis google drive biedt standaard te weinig ruimte en geen centrale plek om gebruikers aan te maken. Waarop kan ik het beste googlen denken jullie?
Voor een cloud oplossing is gekozen ivm de bereikbaarheid, hoge beschikbaarheid, en vaak automatisch een goede backup.
Heeft iemand van mij een dergelijke oplossing voor enkele tientjes per maand?
Eigenlijk een soort online server of online NAS die goed en simpel te beheren moet zijn.
Een andere oplossing die aan de eisen voldoet hoor ik ook graag!
...