Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jswinkels
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10-12 13:45
Hoi,

op de telefoon van mijn vrouw (iPhone SE) verschijnen de agenda items niet in de kaarten app en dus ook niet in het widget. Ook de functie voor geparkeerde auto werkt niet. Op miin iPhone 6 (met dezelfde gesyncte standaard agenda) werkt dit allemaal wel.

Ik heb al lopen zoeken in de instellingen, maar ik kan ook nergens een instelling vinden om Kaarten toegang te geven tot de agenda. Aangezien dit ook niet op mijn telefoon beschikbaar is ga ik er vanuit dat Apple deze toegang al standaard geeft.

Verder levert googlen op internet alleen iemand met hetzelfde probleem, maar geen oplosssing.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alle reacties

• iAmRenzo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-12 10:34
De functie geparkeerde auto werkt alleen met CarPlay of een bluetooth autoradio. Ik heb een bluetooth dongle met handsfree profiel, en dat werkt niet. Je moet in de instellingen bij kaarten de schakelaar wel aanzetten.

Ik heb mijn agenda items ook niet in maps. Ik heb google calendar en iPhone 7. Vreemd...

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-12 08:55
Is het niet dat je toestemming moet geven aan de agenda voor locatievoorzieningen? Misschien ook nog bij systeem meest bezochte locaties

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:17

Yor

Yor1313#2571

Heb je wel de locaties in de agenda items zelf correct toegevoegd?

http://yor.minitroopers.com

• jswinkels
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10-12 13:45
zoals aangegeven gebruiken mijn vrouw en ik een gedeelde agenda (Google). Op mijn telefoon werkt het wel, dus de locaties moeten kloppen. Ik heb onze agenda ook even in de telefoon van mijn dochter gezet (iPhone 5s) ook daar werkt het prima. Ik ben verder ook alle instellingen doorlopen, maar zie geen verschillen tussen de verschillende telefoons met betrekking tot locaties, Kaarten en agenda's.

Ik heb toch het idee dat het aan de telefoon ligt. Ik zal eens een reset en restore proberen.

Op het forum op de apple site blijkt dat er meer mensen met dit probleem zijn (https://discussions.apple.../7672252?start=0&tstart=0)

//Edit
Het werkt nu. Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe het komt. Ik heb op advies in bovenstaand apple forum de locatiegebonden apple ads aangezet, dit bleek niet te werken. Vervolgens heb ik het dus weer uitgezet. Ik heb verder nog een nieuwe test afspraak opgenomen en nu werkt het! (Ik sluit overigens niet uit dat ik in de tussentijd nog wat meer zaken heb aangepast)

jswinkels wijzigde deze reactie 19-10-2016 07:43 (34%)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True