Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw tot de PC masterace zonder kabel.
Ik ben van plan een build te maken die klein en handig is om meetenemen voor een lanparty.
Dus ik vroeg me af of dit moederbord over WiFi zonder kabel beschikt? Weten jullie dit misschien?
Zo nee weten jullie een ander moederbord met de amd 3+ sorcket?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Bij het openen van een topic verwachten we hier altjid dat je zelf eerst voldoende eigen onderzoek doet (Het algemeen beleid #quickstart). Hier staat trouwens ook een stukje over een duidelijke titel. Bij een vraag als deze hoort dan ook als een van de eerste stappen dat je in de handleiding van het moederbord gaat kijken. Dat lijk je hier nog niet gedaan te hebben, want daar staat het letterlijk in (hint: of niet). Dit topic gaat dan ook op slot.

Ook heeft de Pricewatch een filter waarmee je eenvoudig alle moederborden kan filteren die over wifi beschikken. Als je daar de verschillende protocollen aanklikt zie je precies hoeveel er overblijven (0).

Als laatste nog een tip, het AM3+ platform is eigenlijk nooit meer een geschikte keus. Als je een goede koop wil doen, begin dan eens bij de reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016, dan kan je op basis daarvan eventueel een nieuw topic openen in Desktop Aankoopadvies. Let hierbij wel op DAA beleid.

[ Voor 49% gewijzigd door br00ky op 15-10-2016 12:02 ]

Dit topic is gesloten.