*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Stuur je ze toch een email?
Of bel je ze.
En voor ervaringen met deze shop kun je hier lezen:
Gistron
Een beetje onzinnige post van je eigenlijk.
Of bel je ze.
En voor ervaringen met deze shop kun je hier lezen:
Gistron
Een beetje onzinnige post van je eigenlijk.
39
Verwijderd
ik zou kunnen zeggen UTFS, maar dat doe ik dus niet. Ben in een hulpvaardige bui.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/9
http://www.tweakers.net/shopsurvey/9
edit:
Damn sneller typen
Damn sneller typen
Verwijderd
Weet ik ook niet.....heb er een pc-systeem besteld (in onderdelen) en was er binnen 3 dagen...snel dus
. Heb maandag cd-rewriter besteld en nog nix gezien..
je kan ook eens in de search kijken
*vrijdag stond de post voor de deur..en ik was er natuurlijk niet
dus kon het zaterdag op postkantoor ophalen*
alles werkt weer perfect
je kan ook eens in de search kijken
*vrijdag stond de post voor de deur..en ik was er natuurlijk niet
alles werkt weer perfect
Verwijderd
zie ook www.gistron.nl
Quote van bovengenoemde site.
Quote van bovengenoemde site.
Bestellen bij Gistron is een kansspel. Gistron is erg goedkoop, en levert vaak snel. Gistron stuurt geen orderbevestiging, en is vaak slecht bereikbaar. In E-mail communicatie begint een groot deel van de zinnen met "Wij" - het bedrijf is dus niet zo klantgericht.
Wie problemen heeft met de produkten, is de pineut, want de service is slecht: retourzendingen op kosten van de klant en lange reparatietijden zijn meer regel dan uitzondering.
Wie gaat voor goedkoop, koopt bij Gistron. Wie koopt bij Gistron, bespaart op zowel geld als service.
Iig bedankt voor de info, ik wacht nog wel ff
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
kep daar geheugen gekocht. Dinsdag besteld, vrijdag in huis. Je krijgt idd geen orderbevestiging, da's wel jammer. Maar ze zijn wel errug goedkoop!!!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
hebben ze telefoon voor uitgevonden 
kortom: bellen!!
kortom: bellen!!
Verwijderd
Ik zat een week te wachten op een muis, is op zich niet zo lang, maar ik had nog helemaal niets ontvangen, geen muis, of odrerbevestiging.
En dit laatste vind ik wel lullig, stuur gewoon een mailtje met daarin dat de bestelling ontvangen is en zo spoedig mogelijk verwerkt zal worden, is toch wel het minste wat je kan doen.
En dit laatste vind ik wel lullig, stuur gewoon een mailtje met daarin dat de bestelling ontvangen is en zo spoedig mogelijk verwerkt zal worden, is toch wel het minste wat je kan doen.
offtopic:
damn tikken gaat niet echt lekker meer, ik ga lekker naar bed.
damn tikken gaat niet echt lekker meer, ik ga lekker naar bed.
Verwijderd
gewoon bellen, e-mailen en faxen tot ze er helemaal para van worden...
dan krijg je je troep vanzelf wel
hehehe
dan krijg je je troep vanzelf wel
hehehe
Mjah bestellingen via inet komen daar volgens mij niet altijd goed aan, ik m'n cdwriter besteld daar 5dagen gewacht... nog niks toen nog eens besteld .. weer 5 dagen gewacht nog niks... dus besloot ik maar om ze ff tebellen en gelijk binnen 2 dagen had ik em binnen.
Dus als je daar iets besteld kan je dat het best telefonisch doen
Voor de rest een prima winkel.
Dus als je daar iets besteld kan je dat het best telefonisch doen
Voor de rest een prima winkel.
Pagina: 1