Gistron?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
Ik heb Vrijdag 22 Juni bij Gistron een MSI K7T Turbo Raid LE, en een Gainward GF3 Golden Sample besteld. Maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord. Duurt dit altijd zo lang bij hun, of heb ik gewoon weer pech...

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Stuur je ze toch een email?
Of bel je ze.
En voor ervaringen met deze shop kun je hier lezen:
Gistron

Een beetje onzinnige post van je eigenlijk.

39

Verwijderd

ik zou kunnen zeggen UTFS, maar dat doe ik dus niet. Ben in een hulpvaardige bui.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/9

edit:

Damn sneller typen

Verwijderd

Weet ik ook niet.....heb er een pc-systeem besteld (in onderdelen) en was er binnen 3 dagen...snel dus *D . Heb maandag cd-rewriter besteld en nog nix gezien.. :?

je kan ook eens in de search kijken :z

*vrijdag stond de post voor de deur..en ik was er natuurlijk niet :( dus kon het zaterdag op postkantoor ophalen*

alles werkt weer perfect *D

Verwijderd

zie ook www.gistron.nl

Quote van bovengenoemde site.
Bestellen bij Gistron is een kansspel. Gistron is erg goedkoop, en levert vaak snel. Gistron stuurt geen orderbevestiging, en is vaak slecht bereikbaar. In E-mail communicatie begint een groot deel van de zinnen met "Wij" - het bedrijf is dus niet zo klantgericht.
Wie problemen heeft met de produkten, is de pineut, want de service is slecht: retourzendingen op kosten van de klant en lange reparatietijden zijn meer regel dan uitzondering.
Wie gaat voor goedkoop, koopt bij Gistron. Wie koopt bij Gistron, bespaart op zowel geld als service.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:58 schreef 10us het volgende:
zie ook www.gistron.nl

[..]
Lees dan gelijk even de goeie berichten..en ook bij de Shopsurvey van tweakers.net

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
had mijn spullen daar binnen 2dagen...

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
Iig bedankt voor de info, ik wacht nog wel ff
:z }:O

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik wacht nu all twee maanden op een CPU. :(

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

kep daar geheugen gekocht. Dinsdag besteld, vrijdag in huis. Je krijgt idd geen orderbevestiging, da's wel jammer. Maar ze zijn wel errug goedkoop!!!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hebben ze telefoon voor uitgevonden ;)

kortom: bellen!!

Verwijderd

Ik zat een week te wachten op een muis, is op zich niet zo lang, maar ik had nog helemaal niets ontvangen, geen muis, of odrerbevestiging.

En dit laatste vind ik wel lullig, stuur gewoon een mailtje met daarin dat de bestelling ontvangen is en zo spoedig mogelijk verwerkt zal worden, is toch wel het minste wat je kan doen.

offtopic:
damn tikken gaat niet echt lekker meer, ik ga lekker naar bed.

Verwijderd

gewoon bellen, e-mailen en faxen tot ze er helemaal para van worden...

dan krijg je je troep vanzelf wel :7

hehehe

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Mjah bestellingen via inet komen daar volgens mij niet altijd goed aan, ik m'n cdwriter besteld daar 5dagen gewacht... nog niks toen nog eens besteld .. weer 5 dagen gewacht nog niks... dus besloot ik maar om ze ff tebellen en gelijk binnen 2 dagen had ik em binnen.

Dus als je daar iets besteld kan je dat het best telefonisch doen :)

Voor de rest een prima winkel.
Pagina: 1